tbruce Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 "Stars are blind" var helt okej, men "Nothing in this world" är ju riktigt bra... på riktigt! 🙂 Jag menar, det är Paris Hilton vi pratar om! Jag är i chocktillstånd! 😱 🙂
Umemagnus Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 (redigerat) ja... och man kan lära ett gäng nördar att lira fotboll (FCZ) 🙂 EDIT; Skulle dock vara intressant att höra henne sjunga live... 🙂 Redigerat 14 oktober 2006 av Umemagnus
Matthew L Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 Jag menar, det är Paris Hilton vi pratar om! ...och så ett par låtskrivare och producenter som gett henne en liten, liten, liten hjälpande hand...
Fidden Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 Vem e d? Åh, jag vill gissa! Hon äääääär... en sångerska... jag menar en porrstjärna.. eller vänta nu, hon är en dokusåpastjärna.. Nej, fan.. Hon är dotter till ägaren av Hilton-hotellen. Eller äh, jag drar till med alltihopa.
Piccazzo Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 ...och så ett par låtskrivare och producenter som gett henne en liten, liten, liten hjälpande hand... Mestadels dock " bara " Scott Storch..
Umemagnus Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 ..man kan även lära papegojor att härma ord.....
Tilly Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 Jag håller faktiskt med. Stars are blind var en riktigt skön sommar låt.. Men den är väl inget orginal va? det är väl en gammal låt eller har jag fel då?
tbruce Postat 14 oktober 2006 Trådstartare Postat 14 oktober 2006 Jag menar, det är Paris Hilton vi pratar om! ...och så ett par låtskrivare och producenter som gett henne en liten, liten, liten hjälpande hand... Jo men då kan vi ju rata Elvis Presley också. 🙂
Umemagnus Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 Jag menar, det är Paris Hilton vi pratar om! ...och så ett par låtskrivare och producenter som gett henne en liten, liten, liten hjälpande hand... Jo men då kan vi ju rata Elvis Presley också. 🙂 fast där fanns det väl ingen autotuneeeer??... Å trampa inte på E P, för då... 🙂😱
Matthew L Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 Jag menar, det är Paris Hilton vi pratar om! ...och så ett par låtskrivare och producenter som gett henne en liten, liten, liten hjälpande hand... Jo men då kan vi ju rata Elvis Presley också. Ja, loser...
sixties Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 Jo men då kan vi ju rata Elvis Presley också. om man inte tycker utstrålning, karisma, talang och sångröst är nått att ha så.
Hellpig Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 Ryktades det dessutom inte att det inte var Paris själv som sjöng? Skulle inte förvåna mig! 🙁
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 Halva världen kan ju sjunga. Producenten avgör i de här fallet. Punkt slut.
Stinkey Zwei Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 Stars are blind var bra redan när den hette Kingston town.
ViktorDenStore Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 Vem e d? En jävligt het brud... (bild) Hennes farsa är som tidigare nämnt ägare till Hilton-hotellen. Därav är hon jävligt rik o därav kan hon göra precis vad hon vill. Till exempel släppa en platta fast hon inte kan sjunga. .Viktor
Fruppe69 (oregistrerad) Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 Att indiekids plötsligt börjar gilla hjärndöd pop är varken otippat eller ovanligt, alltid är det någon som försökt göra sig intressant genom att plötsligt äääälska Take That, typ.
tbruce Postat 15 oktober 2006 Trådstartare Postat 15 oktober 2006 Vem e d? En jävligt het brud... Förutom att hon ser ut som en man med tuttar. 😄
tbruce Postat 15 oktober 2006 Trådstartare Postat 15 oktober 2006 Att indiekids plötsligt börjar gilla hjärndöd pop är varken otippat eller ovanligt, alltid är det någon som försökt göra sig intressant genom att plötsligt äääälska Take That, typ. Är det herr CDR-popstjärna du kallar för "indiekid"? 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.