tordA Posted July 18, 2004 Posted July 18, 2004 LÅTNAMN: Freedom In War ARTIST/GRUPP: LOL music GENRE: Heavy Metal LÅTLÄNGD: 3,21 KOMPOSITÖR: Christofer PRODUCENT: Rod Steel EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2004 FORMAT: mp3 STORLEK: megabyte LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag utan "sång" blir det gärna monotont, men så här låter han 😛 och så här ser han ut: 15bast = alltid hungrig 😠
Andreas L Posted July 18, 2004 Posted July 18, 2004 Jag tycker att han skall signa upp och presentera sig själv.. 😠 Jo, det blir lite enformigt utan sång, men låter ju verkligen "metal" om det och ett smaskigt solo skulle inte sitta fel någonstans! Även om det inte är min musik så hoppas jag få höra det med sång oxå! 😛
PerkaBalo Posted July 18, 2004 Posted July 18, 2004 instämmer !! (på att han ska signa upp å pressentera sig själv) han kommer säkert att kunna gå långt om han fortsätter! 😠
Lundin Posted July 18, 2004 Posted July 18, 2004 (edited) Är du säker på att du är farsa? Du har ju aldrig lagt ut någon så härna ruffig metall 😠 håret är ju likt...såvaff*n.. lite genetik kanske det är..okej då.. Edited July 18, 2004 by demoniqus
Guest Bengan Posted July 18, 2004 Posted July 18, 2004 Kan nog bli en bra möla-möla gitarrist av pojken. Hade det låtit sådär när jag lirade när jag var 15 så hade nog morsan kastat ut mig 😮. Blir lite enformigt utan sång, stämmer. Om nu farsan baloo (= Du, Rockfart) prodddar o mixar så får han försöka se till att pressa upp trummor och bas lite med tror jag. Blir inte helt klok på om det är en liveinspelning fullt ut. Då kan det ju bli lite kvistigare förstås... Hälsa sonen att han nog kommer rocka fett riktigt på riktigt vad det lider...
tordA Posted July 18, 2004 Author Posted July 18, 2004 Tack för att ni lyssnat vi får se om han signar upp här, han är ganska aktiv i the "RockLady of HongKong" BBChris forum "BlahBlahBlah" 😉
hackeman Posted July 19, 2004 Posted July 19, 2004 Han har fler nitar än jag hade när jag var 15! 🙂 Hälsa honom välkommen hit fan!
hackeman Posted July 21, 2004 Posted July 21, 2004 Hej, nu är jag här tack för att ni lyssnat 😳 Då så, välkommen hit fan!
Egghuvud Posted August 13, 2004 Posted August 13, 2004 Jodå du har all rätt att vara en stolt fader!!! 😄
Recommended Posts