Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tänkte bara skriva av mig lite i glädjen 😳

Fick äntligen hem våran sen ganska länge beställda Soundelux U195 (efter att distributören först sagt att den var skickad fast den inte var det, till att sedan skicka den till Oskarshamn istället för Vara). Har bara hunnit testa den väldigt snabbt på sång nu ikväll, men vilket kap det verkar vara. Det var otrolig närhet i sången, och det kändes verkligen som att sångaren stod brevid lyssnaren och sjöng. Våra (ganska oomtyckta) AKG C4000 kommer nog inte att användas allt för ofta nu.

Har två demoinspelningar inbokade nu i veckan, så då kommer den nog att användas flitigt.

För er som vill ha er info om micken: http://www.soundeluxmics.com/products/u195.asp

Annons
Postat

Yeah! Soundelux gör väldigt bra mickar! Hoppas demoinspelningarna blir bra då! 😉

Själv har jag precis fått hem min TL Audio 5050 Ivory2 rörpreamp... Den låter fantastiskt bra tillsammans med min Neumann TLM-103'a... Om jag nu får säga det 😳

Postat
Yeah! Soundelux gör väldigt bra mickar! Hoppas demoinspelningarna blir bra då! 😉

Själv har jag precis fått hem min TL Audio 5050 Ivory2 rörpreamp... Den låter fantastiskt bra tillsammans med min Neumann TLM-103'a... Om jag nu får säga det 😳

Yes! Jag hoppas också och tror att det ska gå bra 😎

En ny preamp står ganska högt upp på listan oxå... Har siktat in mig på en Pacifica från A-Design (http://www.adesignsaudio.com/pacifica.htm). Men först blir det nya hörlurar och ny hörlursförstärkare.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.