Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Ja sÄ vart man nyregistrerad hÀr, hoppas att ni kommer uppskatta min nÀrvaro.

Jag Àr 21 Är och Àr en egentlig "datornörd" eller mer i klartext en entusiast. Nu pÄ senaste tid sÄ har jag börjat lÄngsamt men sÀkert gÄ in i musikens vÀrld, frÀmst inom metal genren, nÀrmare pÄ den melodiska.

Jag siktar pÄ att bli sÄngare/"skrikare" sÄ jag föroppningsvis kan hoppa in i ett band, men Àven elgitarr Àr nÄgot som verkar vara kul. TyvÀrr dÄ jag Àr en nybliven skrikare sÄ behöver jag massvis med trÀning och hoppas att det möjligen finns nÄgon hÀr som kan eventuellt stÀlla upp med att hjÀlpa mig med utvecklingen av min röst som "coach" (Förutsatt att denne person bor i nÀrheten av min hemstad, Àr inte glad för resor).

Nu undrar jag hur jag ska avsluta detta inlÀgg, hmm.....

Redigerat av Ohem
Annons
Postat

VĂ€lkommen!

Är sjĂ€lv sĂ„ngare och gitarrist, och Ă€r helt sjĂ€lvlĂ€rd pĂ„ bĂ„da fronter. Jag kan nog inte ge dig sĂ„ mĂ„nga praktiska tips, men jag önskar dig lycka till iaf. Du Ă€r pĂ„ vĂ€g nedför en mycket rolig vĂ€g!

Postat

Tackar allesammans!

AngÄende skrik sÄ hittade jag ett par lÀnkar, sÀkert nÄgon hÀr som vill lÀra sig skrika och finner dom nyttiga:

http://www.melissacross.com/home.php?

Hon har slÀppt en DVD just för att fÄ nyblivna skrikare bland ungdomar och Àldre att göra det rÀtt/optimalt.

http://www.getsigned.com/page/GMM/PROD/5SECMP3

En Àldre variant, men sÀkert lika bra, funderar pÄ att införskaffa det.

Postat

Tjena! VĂ€lkommen!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.