jockoma Postat 14 september 2006 Postat 14 september 2006 Hej, Har förstått att det finns olika sätt att konvertera till MP3... Är helt vilsen på detta så jag ber om hjälp: Har några mastrar som är 24bit aiff... Hur gör jag på bästa sätt för att konvertera dessa... ska jag göra om till 16bit först? Vilket program ska jag använda? Itunes? Logic? något annat? Jag kör mac med osx... Tacksam för svar/ Jocke
Linus Postat 14 september 2006 Postat 14 september 2006 (redigerat) iTunes konverterare fungerar gott. Du behöver inte konvertera filen innan, din 24-bitars aiff är okej. Redigerat 14 september 2006 av Linus
hygglo Postat 14 september 2006 Postat 14 september 2006 Har du MAC och ett nyare prog av Pro Logic, ska du ju kunna bounca ned det direkt till MP3. Try it! Annars tycker jag Sound forge funkar kanon! / Hygglo 😄
Fidden Postat 14 september 2006 Postat 14 september 2006 själv funderar jag på att konvertera till buddism... kanske funkar med itunes då också.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.