Umemagnus Postat 8 september 2006 Postat 8 september 2006 (redigerat) Jaha forumers? Vad sĂ€gs? Har iof funnits ett tag, men Ă€r nog en doldis för "den stora skaran" đ Design, Olle Plahn. Redigerat 8 september 2006 av Umemagnus
Lilleman Postat 8 september 2006 Postat 8 september 2006 (redigerat) Hörru Magnus, det verkar vara dĂ„lig kĂ€nsla för feeling i den dĂ€r strĂ„ken i din signatur... đđ Det gĂ€ller att ha kĂ€nsla för feeling nĂ„gon sa... đČ Redigerat 8 september 2006 av Lilleman
Umemagnus Postat 8 september 2006 TrĂ„dstartare Postat 8 september 2006 Ăr det din? đ Nope, det Ă€r inte min, men jag fick vara "testpilot" pĂ„ instrumentet... Gjorde nĂ„gra gig med cirkus cirkör för ett drygt Ă„r den... LĂ„ter som en elgitarr, fast ser annorlunda ut...
Umemagnus Postat 8 september 2006 TrĂ„dstartare Postat 8 september 2006 Hörru Magnus, det verkar vara dĂ„lig kĂ€nsla för feeling i den dĂ€r strĂ„ken i din signatur... đđDet gĂ€ller att ha kĂ€nsla för feeling nĂ„gon sa... đČ HAHA, ja, den Ă€r lite yxig, men det var den enda bilden jag hittade... som rörde sig... đ
DÄligtGehör Postat 8 september 2006 Postat 8 september 2006 LÄter som en elgitarr? Det lÄter inte sÄ spÀnnade, hade varit bÀttre med ett eget sound.
steflund Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 Ha, coolt, om du kan lÄna den... vill du dÄ gÀsta Ä spela pÄ lite obskyr hÄrdrock (inte dödsbandet jag lobbar för hÀr, utan lite mer stÀdat)? Vi kan ju Àta surströmming efter! =)
Desecrated Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 Ăr den piezo bestyckad? Vad kostar den? NĂ€r kommer det en sju-strĂ€ngad version :=)
Umemagnus Postat 9 september 2006 TrĂ„dstartare Postat 9 september 2006 Ăr den piezo bestyckad?Vad kostar den? NĂ€r kommer det en sju-strĂ€ngad version :=) Jao, den Ă€r piezo-bestyckad!
Umemagnus Postat 9 september 2006 TrĂ„dstartare Postat 9 september 2006 Ha, coolt, om du kan lĂ„na den... vill du dĂ„ gĂ€sta Ă„ spela pĂ„ lite obskyr hĂ„rdrock (inte dödsbandet jag lobbar för hĂ€r, utan lite mer stĂ€dat)? Vi kan ju Ă€ta surströmming efter! =) Vi kan nog fixa till en lösning.... bara ni stĂ„r för surströmmingen đ
Umemagnus Postat 9 september 2006 TrĂ„dstartare Postat 9 september 2006 Har den MIDI-ut? đ tyvĂ€rr inte midi.... det fĂ„r bli real stuff, Ă„ dĂ„ vet du vem som du ska kontakta đ
steflund Postat 11 september 2006 Postat 11 september 2006 Ha, coolt, om du kan lĂ„na den... vill du dĂ„ gĂ€sta Ă„ spela pĂ„ lite obskyr hĂ„rdrock (inte dödsbandet jag lobbar för hĂ€r, utan lite mer stĂ€dat)? Vi kan ju Ă€ta surströmming efter! =) Vi kan nog fixa till en lösning.... bara ni stĂ„r för surströmmingen đł SjĂ€lvklart. =) Jag springer pĂ„ dig pĂ„ skolan!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.