Umemagnus Postat 8 september 2006 Postat 8 september 2006 (redigerat) Jaha forumers? Vad sägs? Har iof funnits ett tag, men är nog en doldis för "den stora skaran" 🙂 Design, Olle Plahn. Redigerat 8 september 2006 av Umemagnus
Lilleman Postat 8 september 2006 Postat 8 september 2006 (redigerat) Hörru Magnus, det verkar vara dålig känsla för feeling i den där stråken i din signatur... 🙂🙂 Det gäller att ha känsla för feeling någon sa... 😲 Redigerat 8 september 2006 av Lilleman
Umemagnus Postat 8 september 2006 Trådstartare Postat 8 september 2006 Är det din? 🙂 Nope, det är inte min, men jag fick vara "testpilot" på instrumentet... Gjorde några gig med cirkus cirkör för ett drygt år den... Låter som en elgitarr, fast ser annorlunda ut...
Umemagnus Postat 8 september 2006 Trådstartare Postat 8 september 2006 Hörru Magnus, det verkar vara dålig känsla för feeling i den där stråken i din signatur... 🙂🙂Det gäller att ha känsla för feeling någon sa... 😲 HAHA, ja, den är lite yxig, men det var den enda bilden jag hittade... som rörde sig... 🙂
DåligtGehör Postat 8 september 2006 Postat 8 september 2006 Låter som en elgitarr? Det låter inte så spännade, hade varit bättre med ett eget sound.
steflund Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 Ha, coolt, om du kan låna den... vill du då gästa å spela på lite obskyr hårdrock (inte dödsbandet jag lobbar för här, utan lite mer städat)? Vi kan ju äta surströmming efter! =)
Desecrated Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 Är den piezo bestyckad? Vad kostar den? När kommer det en sju-strängad version :=)
Umemagnus Postat 9 september 2006 Trådstartare Postat 9 september 2006 Är den piezo bestyckad?Vad kostar den? När kommer det en sju-strängad version :=) Jao, den är piezo-bestyckad!
Umemagnus Postat 9 september 2006 Trådstartare Postat 9 september 2006 Ha, coolt, om du kan låna den... vill du då gästa å spela på lite obskyr hårdrock (inte dödsbandet jag lobbar för här, utan lite mer städat)? Vi kan ju äta surströmming efter! =) Vi kan nog fixa till en lösning.... bara ni står för surströmmingen 😄
Umemagnus Postat 9 september 2006 Trådstartare Postat 9 september 2006 Har den MIDI-ut? 😆 tyvärr inte midi.... det får bli real stuff, å då vet du vem som du ska kontakta 😄
steflund Postat 11 september 2006 Postat 11 september 2006 Ha, coolt, om du kan låna den... vill du då gästa å spela på lite obskyr hårdrock (inte dödsbandet jag lobbar för här, utan lite mer städat)? Vi kan ju äta surströmming efter! =) Vi kan nog fixa till en lösning.... bara ni står för surströmmingen 😳 Självklart. =) Jag springer på dig på skolan!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.