Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Jaha forumers?

Vad sägs? Har iof funnits ett tag, men är nog en doldis för "den stora skaran" 🙂

Design, Olle Plahn.

Harpa2.JPG

Harpa1.JPG

Redigerat av Umemagnus
Annons
Postat (redigerat)

Hörru Magnus, det verkar vara dålig känsla för feeling i den där stråken i din signatur... 🙂🙂

Det gäller att ha känsla för feeling någon sa... 😲

Redigerat av Lilleman
Postat
Är det din? 🙂

Nope, det är inte min, men jag fick vara "testpilot" på instrumentet... Gjorde några gig med cirkus cirkör för ett drygt år den... Låter som en elgitarr, fast ser annorlunda ut...

Postat
Hörru Magnus, det verkar vara dålig känsla för feeling i den där stråken i din signatur... 🙂🙂

Det gäller att ha känsla för feeling någon sa... 😲

HAHA, ja, den är lite yxig, men det var den enda bilden jag hittade... som rörde sig... 🙂

Postat

Ha, coolt, om du kan låna den... vill du då gästa å spela på lite obskyr hårdrock (inte dödsbandet jag lobbar för här, utan lite mer städat)? Vi kan ju äta surströmming efter! =)

Postat
Ha, coolt, om du kan låna den... vill du då gästa å spela på lite obskyr hårdrock (inte dödsbandet jag lobbar för här, utan lite mer städat)? Vi kan ju äta surströmming efter! =)

Vi kan nog fixa till en lösning.... bara ni står för surströmmingen 😄

Postat

Vi kan nog fixa till en lösning.... bara ni står för surströmmingen 😳

Självklart. =) Jag springer på dig på skolan!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.