Jump to content
Annons

Tidningen försvann?


Valdez

Recommended Posts

Tidningen försvann!!

Blev en aning upprörd av att inte fått tidningen, så idag ringde jag och kollade vad som hänt..

NÅGON hade ringt in till prenumerationsavd och ÄNDRAT så att MIN prenumeration skulle gå till ett företag Kairos Future i Stockholm..

På prenumerationsavd fanns inga anteckningar om vilken personal som gjort ändringen, och det anser jag vara en dålig rutin!...gör man en ändring i en prenumeration så ska där också finnas en signatur om vem som verkställde den!

I detta fallet kändes det inte som ett missöde, som t ex att man av misstag skulle skrivit fel siffra vid ny prenumeration, utan det här kändes mer som ett sätt att lägga beslag på min tidning!

Är också lite förbryllad över att det är så här enkelt att ändra folks prenumerationer..för visst finns det folk som vill åka snålskjuts på andra!

😆

Redigerat av Valdez
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Idag pratade jag med prenumerationsavd igen för att se att saken blivit åtgärdad och att man hade skrivit in rätt adress efter gårdagens telefonsamtal....en dubbelkoll alltså!

Nu ser det ut att bli rätt så jag väntar på min tidning...antingen imorgon eller övermorgon...hoppas jag!... 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fyllde i en prenumerationsbeställning på internet, men har inte hört ett ljud, ej heller fått någon tidning eller räkning... 😛😉

Låter ju som om det blivit någon miss kanske att beställningen inte gått fram....kolla med prenumerationsavd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fyllde i en prenumerationsbeställning på internet, men har inte hört ett ljud, ej heller fått någon tidning eller räkning... 😄  😛

Låter ju som om det blivit någon miss kanske att beställningen inte gått fram....kolla med prenumerationsavd.

Jag ska göra det, jag trodde jag skulle ha fått senaste numret, så det är ganska nyligen...

Det var mest tänkt som en parantes... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fyllde i en prenumerationsbeställning på internet, men har inte hört ett ljud, ej heller fått någon tidning eller räkning... 🙂  😄

Låter ju som om det blivit någon miss kanske att beställningen inte gått fram....kolla med prenumerationsavd.

Jag ska göra det, jag trodde jag skulle ha fått senaste numret, så det är ganska nyligen...

Det var mest tänkt som en parantes... 😉

Okaj...ja, jobbigt att vänta på sin tidning.

Alltid en tröst med lite medlidande...😛

Link to comment
Dela på andra sajter

NÅGON hade ringt in till prenumerationsavd och ÄNDRAT så att MIN prenumeration skulle gå till ett företag Kairos Future i Stockholm..

Men då måste "någon" ha vetat om att du prenumerar och uppgivit ditt namn? Eller haft 'turen' att gissa rätt på ett kundnummer som prenumerade på Studio? 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

NÅGON hade ringt in till prenumerationsavd och ÄNDRAT så att MIN prenumeration skulle gå till ett företag Kairos Future i Stockholm..

Men då måste "någon" ha vetat om att du prenumerar och uppgivit ditt namn? Eller haft 'turen' att gissa rätt på ett kundnummer som prenumerade på Studio? 😆

Det var nämligen det svaret jag fick..att NÅGON hade ringt in i juli månad och ändrat prenumerationen.

Det finns inte någon i min omgivning som vet om mitt kundnr..dock kan man ju spekulera i detta både högt och lågt...själv blir jag ju naturligtvis väldigt arg då jag antar att prenumerationsavdelningen inte krävt att få veta kundnr.

Mitt namn däremot kunde man ju hitta här på forumet t.ex..dock har raderat det nu.

Jag dömer ingen..blir bara så arg att prenumerationsavdelningen nöjer sig med ett namn bara...och att det inte fanns några anteckningar om vem som verkställde ändringen.

Nu har jag dock ÄNTLIGEN fått min tidning!..😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...