Linus Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Wieee..Var just o köpte ett nytt ljudkort på 4sounds:D Vad blev det?
ChromaWoods Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Aah. Precis så blir det. 😕 Spä på frustrationen, gör det bara... 😳
Overkill Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Jag ska söka jobb på lokaltidningens ungdomsavdelning 😎
Christofer Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Meningslöst Haha, det är bara förnamnet. 😎😆😆
ChromaWoods Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Jag ska söka jobb på lokaltidningens ungdomsavdelning 😆 Som vadå? Nuppör? 😎
Christofer Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Jag ska söka jobb på lokaltidningens ungdomsavdelning 😆 Är de inte bättre om du söker jobb som assistent (stavning?) hos Dr. DoL? 😎
ChromaWoods Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Jag ska söka jobb på lokaltidningens ungdomsavdelning 😆 Är de inte bättre om du söker jobb som assistent (stavning?) hos Dr. DoL? 😎 Ja där var ju också en idé.... Assisterande nuppör! Han kan t.ex hjälpa till att skjuta på..... brygga kaffe efteråt.... dokumentera... olja in doktorn där det behövs, o.s.v.
Overkill Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Ja, alltså. Den lokala porrtidningen? Vad annars liksom? 😎
Christofer Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Jag ska söka jobb på lokaltidningens ungdomsavdelning 😆 Är de inte bättre om du söker jobb som assistent (stavning?) hos Dr. DoL? 😎 Ja där var ju också en idé.... Assisterande nuppör! Han kan t.ex hjälpa till att skjuta på..... brygga kaffe efteråt.... dokumentera... olja in doktorn där det behövs, o.s.v. Strålande 😆
Overkill Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Jag ska söka jobb på lokaltidningens ungdomsavdelning 😆 Är de inte bättre om du söker jobb som assistent (stavning?) hos Dr. DoL? 😎 Ja där var ju också en idé.... Assisterande nuppör! Han kan t.ex hjälpa till att skjuta på..... brygga kaffe efteråt.... dokumentera... olja in doktorn där det behövs, o.s.v. Ja DoLs två grannar verkar ju vara helt okej. 😆
Christofer Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Jag ska söka jobb på lokaltidningens ungdomsavdelning 😎 Är de inte bättre om du söker jobb som assistent (stavning?) hos Dr. DoL? 😉 Ja där var ju också en idé.... Assisterande nuppör! Han kan t.ex hjälpa till att skjuta på..... brygga kaffe efteråt.... dokumentera... olja in doktorn där det behövs, o.s.v. Ja DoLs två grannar verkar ju vara helt okej. 😄 😎😆😆
Linus Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Spä på frustrationen, gör det bara... 😎 Varför så frustrerad? Du tog ju 100 000:e inlägget, det är väl alltid nåt? 😆
Overkill Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Spä på frustrationen, gör det bara... 😎 Varför så frustrerad? Du tog ju 100 000:e inlägget, det är väl alltid nåt? 😆 IT'S A MADDAFAKKIN SIGN!!
Christofer Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Spä på frustrationen, gör det bara... 😉 Varför så frustrerad? Du tog ju 100 000:e inlägget, det är väl alltid nåt? 😉 IT'S A MADDAFAKKIN SIGN!! 😏
ChromaWoods Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Spä på frustrationen, gör det bara... 😉 Varför så frustrerad? Du tog ju 100 000:e inlägget, det är väl alltid nåt? 😉 Haha, jag kan se att det gnager dig till vansinne... Och det jävligaste må väl vara att jag faktiskt inte bryr mig så mycket. Som att ha en gyllene graal hemma som man dricker folköl ur ungefär. 😄 Frustrationen bottnar i att hon bor en bit bort, den lilla fjällan. 😏
ChromaWoods Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 (redigerat) Spä på frustrationen, gör det bara... 😉 Varför så frustrerad? Du tog ju 100 000:e inlägget, det är väl alltid nåt? 😉 IT'S A MADDAFAKKIN SIGN!! Just det. Så är det...... ja. Så..... Det är väl ett tecken. Jag är messias.... typ. Ehh...... psst... är det nu jag ska bryta bröd och gå på vatten eller? 😏 Redigerat 4 december 2006 av ChromaWoods
Overkill Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Spä på frustrationen, gör det bara... 😉 Varför så frustrerad? Du tog ju 100 000:e inlägget, det är väl alltid nåt? 😄 IT'S A MADDAFAKKIN SIGN!! Just det. Så är det...... ja. Så..... Det är väl ett tecken. Jag är messias.... typ. Ehh...... psst... är det nu jag ska bryta bröd och gå på vatten eller? 😏 Gör tvärtom. Typ. Du vet, bryt vattnet och gå på bröd. Betydligt enklare i alla fall. 😉
ChromaWoods Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Spä på frustrationen, gör det bara... 😉 Varför så frustrerad? Du tog ju 100 000:e inlägget, det är väl alltid nåt? 😄 IT'S A MADDAFAKKIN SIGN!! Just det. Så är det...... ja. Så..... Det är väl ett tecken. Jag är messias.... typ. Ehh...... psst... är det nu jag ska bryta bröd och gå på vatten eller? 😏 Gör tvärtom. Typ. Du vet, bryt vattnet och gå på bröd. Betydligt enklare i alla fall. 😉 Ahaa! Men dåså. Bröd går jag ju på dagligen! (Måste dammsuga lite..)
Fidden Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Jahopp, så sitter man här och väntar på att kaffet ska kicka in, så man orkar läsa 50 sidor till om DNA-replikering... Har lyckats läsa 10 hittills, det går trööööögt idag. Förmodligen kommer man piggna till lagom till läggdags som vanligt 😏
Christofer Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Spä på frustrationen, gör det bara... 😉 Varför så frustrerad? Du tog ju 100 000:e inlägget, det är väl alltid nåt? 😉 Haha, jag kan se att det gnager dig till vansinne... Och det jävligaste må väl vara att jag faktiskt inte bryr mig så mycket. Som att ha en gyllene graal hemma som man dricker folköl ur ungefär. 😄 Frustrationen bottnar i att hon bor en bit bort, den lilla fjällan. 😏 Hur långt bort bor hon?
ChromaWoods Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Faan.. igår lade jag en beställning på Thomann för drygt 6 lax. 🙂 Nu blire nudlar, riskakor och varuprover från jobbet i ett par månader...
Dark Of Light Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Jag ska söka jobb på lokaltidningens ungdomsavdelning 😎 Är de inte bättre om du söker jobb som assistent (stavning?) hos Dr. DoL? 😉 Ja där var ju också en idé.... Assisterande nuppör! Han kan t.ex hjälpa till att skjuta på..... brygga kaffe efteråt.... dokumentera... olja in doktorn där det behövs, o.s.v. Ja DoLs två grannar verkar ju vara helt okej. 😄 🙂
Christofer Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Jag ska söka jobb på lokaltidningens ungdomsavdelning 😎 Är de inte bättre om du söker jobb som assistent (stavning?) hos Dr. DoL? 😄 Ja där var ju också en idé.... Assisterande nuppör! Han kan t.ex hjälpa till att skjuta på..... brygga kaffe efteråt.... dokumentera... olja in doktorn där det behövs, o.s.v. Ja DoLs två grannar verkar ju vara helt okej. 😎 🙂 😉
Pico Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Faan.. igår lade jag en beställning på Thomann för drygt 6 lax. 🙂 Nu blire nudlar, riskakor och varuprover från jobbet i ett par månader... Nu blir man ju nyfiken... vad har du beställt?
ChromaWoods Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Faan.. igår lade jag en beställning på Thomann för drygt 6 lax. 😕 Nu blire nudlar, riskakor och varuprover från jobbet i ett par månader... Nu blir man ju nyfiken... vad har du beställt? En E-MU 0404 ...och en AKG Perception 200 ...och tillslut en M-Audio Axiom 49 😉
Recommended Posts