Overkill Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Lynxo, vad är det emd din signatur? 😄 Är den rolig? 😎
Micke H Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Lynxo, vad är det emd din signatur? 😄 Är den rolig? 😄 Nej, det är bara en skön tappingsekvens signerat John Myung. 😎
ChromaWoods Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 WTF???? 😎 Vafan! 😄 Hora. Pappan alltså...
Micke H Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Vilken låt? 😄 Hej Pazo 😄 Scarred, från Awake av DT. Grymt underskattad låt. Den är jazzig, symfonisk och progressiv på samma gång. 😎
Micke H Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Chroma, det var nog inte ditt fel trots allt. 😏
ChromaWoods Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Chroma, det var nog inte ditt fel trots allt. 😄 HAHA! 😆 Jag såg faktiskt den med, men valde den andra, den lät mer dramatiskt. 😉 Jaha... vafan... det betyder ju att något annat förmodligen gick åt h-e... eller? 😏
Micke H Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Chroma, det var nog inte ditt fel trots allt. 😄 HAHA! 😉 Jag såg faktiskt den med, men valde den andra, den lät mer dramatiskt. 😄 Jaha... vafan... det betyder ju att något annat förmodligen gick åt h-e... eller? 😏 😆
ChromaWoods Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Varför döper de den till HOLGER??? Kunde de inte valt nåt coolt, typ "Ripperbot 3000" eller nåt. Eller ja... "ripper" låter väl kanske lite osmakligt i detta sammanhang, men ni fattar. Fast ja, jo... kanske bättre att välja ett familjärt namn ändå, för att patienten ska känna trygghet... eller nåt. Är väl så de har tänkt kanske.. 😏
Linus Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Varför döper de den till HOLGER???Kunde de inte valt nåt coolt, typ "Ripperbot 3000" eller nåt. Eller ja... "ripper" låter väl kanske lite osmakligt i detta sammanhang, men ni fattar. Fast ja, jo... kanske bättre att välja ett familjärt namn ändå, för att patienten ska känna trygghet... eller nåt. Är väl så de har tänkt kanske.. 😏 Tänk dig att du ska opereras och sjuksköterskan säger: "Vi har två kirurger som kan göra ingreppet. Vill du ha Holger eller Edward Scissorhands?" Vilket namn skulle du välja? 😆
Gote Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Varför döper de den till HOLGER???Kunde de inte valt nåt coolt, typ "Ripperbot 3000" eller nåt. Eller ja... "ripper" låter väl kanske lite osmakligt i detta sammanhang, men ni fattar. Fast ja, jo... kanske bättre att välja ett familjärt namn ändå, för att patienten ska känna trygghet... eller nåt. Är väl så de har tänkt kanske.. 😏 Tänk dig att du ska opereras och sjuksköterskan säger: "Vi har två kirurger som kan göra ingreppet. Vill du ha Holger eller Edward Scissorhands?" Vilket namn skulle du välja? 🙂 "Vaddå? Jobbar inte Freddy Krueger idag?" 🙁
Gote Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Era Töntar 😏 Jag är ingen tönt. Jag är en nörd! 🙂
Pico Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Era Töntar 😏 Jag är ingen tönt. Jag är en nörd! 🙂 Eller som Milhouse sa... "I'm not a nerd, Bart. Nerds are smart."
Gote Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Era Töntar 😏 Jag är ingen tönt. Jag är en nörd! 🙁 Eller som Milhouse sa... "I'm not a nerd, Bart. Nerds are smart." 🙂
ChromaWoods Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Varför döper de den till HOLGER???Kunde de inte valt nåt coolt, typ "Ripperbot 3000" eller nåt. Eller ja... "ripper" låter väl kanske lite osmakligt i detta sammanhang, men ni fattar. Fast ja, jo... kanske bättre att välja ett familjärt namn ändå, för att patienten ska känna trygghet... eller nåt. Är väl så de har tänkt kanske.. Tänk dig att du ska opereras och sjuksköterskan säger: "Vi har två kirurger som kan göra ingreppet. Vill du ha Holger eller Edward Scissorhands?" Vilket namn skulle du välja? Jo, men Holger...? Holger låter ju visserligen snällt men... Holger? Så du menar att valet står mellan Holger och Edward Scissorhands, that's it? 😱 Haha, tänk om den mitt i operationen skulle ubrista: "EX-TER-MI-NA-TE..... EX-TER-MI-NA-TE....." Som ett "easter egg" från tillverkaren! 😆
Pico Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Varför döper de den till HOLGER???Kunde de inte valt nåt coolt, typ "Ripperbot 3000" eller nåt. Eller ja... "ripper" låter väl kanske lite osmakligt i detta sammanhang, men ni fattar. Fast ja, jo... kanske bättre att välja ett familjärt namn ändå, för att patienten ska känna trygghet... eller nåt. Är väl så de har tänkt kanske.. Tänk dig att du ska opereras och sjuksköterskan säger: "Vi har två kirurger som kan göra ingreppet. Vill du ha Holger eller Edward Scissorhands?" Vilket namn skulle du välja? 😱 Jo, men Holger...? Holger låter ju visserligen snällt men... Holger? Så du menar att valet står mellan Holger och Edward Scissorhands, that's it? 😆 Haha, tänk om den mitt i operationen skulle ubrista: "EX-TER-MI-NA-TE..... EX-TER-MI-NA-TE....." Som ett "easter egg" från tillverkaren! 😄 Det hade ju kunnat vara värre... tänk om den hette typ... Anna? Och sjöng på någon irriterande melodi tex...
ChromaWoods Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Varför döper de den till HOLGER???Kunde de inte valt nåt coolt, typ "Ripperbot 3000" eller nåt. Eller ja... "ripper" låter väl kanske lite osmakligt i detta sammanhang, men ni fattar. Fast ja, jo... kanske bättre att välja ett familjärt namn ändå, för att patienten ska känna trygghet... eller nåt. Är väl så de har tänkt kanske.. Tänk dig att du ska opereras och sjuksköterskan säger: "Vi har två kirurger som kan göra ingreppet. Vill du ha Holger eller Edward Scissorhands?" Vilket namn skulle du välja? 😱 Jo, men Holger...? Holger låter ju visserligen snällt men... Holger? Så du menar att valet står mellan Holger och Edward Scissorhands, that's it? 😆 Haha, tänk om den mitt i operationen skulle ubrista: "EX-TER-MI-NA-TE..... EX-TER-MI-NA-TE....." Som ett "easter egg" från tillverkaren! 😄 Det hade ju kunnat vara värre... tänk om den hette typ... Anna? Och sjöng på någon irriterande melodi tex... Hahaha! Jaa! Precis innan patienten går in i narkos börjar den sjunga! 😆 ELLER så säger den, precis innan patienten somnar: "Hasta la vista, baby.." "Va? N... Nej! Ni får int... vänt.... zzzzzzzz"
Gote Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Kameran kan också kopplas upp mot nätet och sända operationsbilder live via internet. Internetuppkoppling alltså? Den skulle man hacka...
Recommended Posts