Pazo Postat 12 oktober 2006 Trådstartare Postat 12 oktober 2006 Vaffan yrar ni om? 😉 Ska inte du hem? 😄
Gote Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 Vaffan yrar ni om? 😉 Ska inte du hem? 😄 Vill du bli av med mig? 😄
Pazo Postat 12 oktober 2006 Trådstartare Postat 12 oktober 2006 Vaffan yrar ni om? 😄 Ska inte du hem? 😄 Vill du bli av med mig? 😄 Såklart inte 😉
Gote Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 Vaffan yrar ni om? 😄 Ska inte du hem? 😄 Vill du bli av med mig? 😄 Såklart inte 😉 Aha! Du menade om jag skulle hem till dig? 😄 Hvergang!! 😄
Pazo Postat 12 oktober 2006 Trådstartare Postat 12 oktober 2006 Vaffan yrar ni om? 😄 Ska inte du hem? 😄 Vill du bli av med mig? 😄 Såklart inte 😉 Aha! Du menade om jag skulle hem till dig? 😄 Hvergang!! 😄 😄 haru börjat surfa hemifrån nu elle? (H()
Gote Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 Vaffan yrar ni om? 😄 Ska inte du hem? 😄 Vill du bli av med mig? 🙁 Såklart inte 😉 Aha! Du menade om jag skulle hem till dig? 😄 Hvergang!! 😄 😄 haru börjat surfa hemifrån nu elle? (H() Näfan, jag är kvar på jobbet. 😄
Pico Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 Vaffan yrar ni om? 😄 Ska inte du hem? 😄 Vill du bli av med mig? 🙁 Såklart inte 😉 Aha! Du menade om jag skulle hem till dig? 😄 Hvergang!! 😄 😄 haru börjat surfa hemifrån nu elle? (H() Näfan, jag är kvar på jobbet. 😄 Jobb - Hem, sak samma?
Pazo Postat 12 oktober 2006 Trådstartare Postat 12 oktober 2006 Vaffan yrar ni om? 😄 Ska inte du hem? 😉 Vill du bli av med mig? 🙁 Såklart inte 😄 Aha! Du menade om jag skulle hem till dig? 😄 Hvergang!! 😄 🙁 haru börjat surfa hemifrån nu elle? (H() Näfan, jag är kvar på jobbet. 😄 "sen kväll på jobbet" 😄
Gote Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 Vaffan yrar ni om? 😄 Ska inte du hem? 😄 Vill du bli av med mig? 🙁 Såklart inte 😄 Aha! Du menade om jag skulle hem till dig? 😄 Hvergang!! 😄 🙁 haru börjat surfa hemifrån nu elle? (H() Näfan, jag är kvar på jobbet. 🙁 "sen kväll på jobbet" 😄 Ja, jag skrev ju inte att jag jobbar, men jag är på jobbet... 😉
Pico Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 Vaffan yrar ni om? 😄 Ska inte du hem? 😄 Vill du bli av med mig? 🙁 Såklart inte 😄 Aha! Du menade om jag skulle hem till dig? 😄 Hvergang!! 😄 🙁 haru börjat surfa hemifrån nu elle? (H() Näfan, jag är kvar på jobbet. 🙁 "sen kväll på jobbet" 😄 Ja, jag skrev ju inte att jag jobbar, men jag är på jobbet... 😉 Sen kväll med tok?
Pazo Postat 12 oktober 2006 Trådstartare Postat 12 oktober 2006 Vaffan yrar ni om? 😆 Ska inte du hem? 😕 Vill du bli av med mig? 🙁 Såklart inte 😕 Aha! Du menade om jag skulle hem till dig? 😆 Hvergang!! 🥰 😄 haru börjat surfa hemifrån nu elle? (H() Näfan, jag är kvar på jobbet. 😛 "sen kväll på jobbet" Ja, jag skrev ju inte att jag jobbar, men jag är på jobbet... Jag skrev inte heller att du jobbade. trodde det var uppenbart vad du gjore
Gote Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 Vaffan yrar ni om? 😕 Ska inte du hem? Vill du bli av med mig? 🙁 Såklart inte 😕 Aha! Du menade om jag skulle hem till dig? 😆 Hvergang!! 🥰 😄 haru börjat surfa hemifrån nu elle? (H() Näfan, jag är kvar på jobbet. 😛 "sen kväll på jobbet" Ja, jag skrev ju inte att jag jobbar, men jag är på jobbet... Sen kväll med tok? Jupp. Jag har token på msn... 😆
Pazo Postat 12 oktober 2006 Trådstartare Postat 12 oktober 2006 Roflmao. omfgwth. Stor bokstav i O. Kuken.... Säger du kex eller cheks?
Overkill Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 Roflmao. omfgwth. Stor bokstav i O. Kuken.... Säger du kex eller cheks? cheks
Pazo Postat 12 oktober 2006 Trådstartare Postat 12 oktober 2006 Roflmao. omfgwth. Stor bokstav i O. Kuken.... Säger du kex eller cheks? cheks 😕
Pazo Postat 12 oktober 2006 Trådstartare Postat 12 oktober 2006 Hallå! Jag kommer från Västergötland!
Overkill Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 Hallå! Jag kommer från Västergötland! 😕 Smålandstönt
Micke H Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 Ska ni förolämpa varandra, använd ordentliga svordomar! Som dessa: "Apsvansade analfabeter! Pultroner! Söndagsseglare! Krabbtaskor!"
Pazo Postat 12 oktober 2006 Trådstartare Postat 12 oktober 2006 Hallå! Jag kommer från Västergötland! 😕 Smålandstönt Så du säger chuk å inte kuk då?
Overkill Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 Hallå! Jag kommer från Västergötland! 😕 Smålandstönt Så du säger chuk å inte kuk då? Nä 😕
Recommended Posts