Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 4


Pazo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    2266

  • Micke H

    2034

  • Pazo

    1934

  • Christofer

    1150

Postat mest i detta ämne

Lynxo: Bra bra.. Jorå det är väl ok... fast jag kommer att lämna tillbaks min lilla katt 🙁 Hade henne bara på prov ju för jag ville testa om det funkade med min allergi. Har haft allergi som liten men på senare år har det typ försvunnit så jag ville testa men det funkar inte.. 🙁 Måste ge upp min lilla bebis 🙁

Grahn: :rolleyes: En timme kvar juh! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Nu har jag ringt Optikern.

Nu har jag registrerat mig på webben för en grej.

Idag ska jag hämta ut nya lotter.

Jag ska spela bangolf, tror jag.

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Här får du, för att muntra upp dig. 🙁

Tack... 🙁

Haha, min katt gjorde det där med diskhon när jag stod och diskade. Hon har inte riktigt full koll på vars hon sätter ner baktassarna så hon plumsade ner i diskvattnet. :rolleyes:

Och en gång råkade hon hoppa ner i badkaret medan jag stod och duschade. Attans vad förvånad hon blev att det fanns vatten där! Det var så komiskt för det var halt plus att det är rundade kanter på badkaret så hon kom ju inte upp, stackarn. Och jag stod bara där och garvade åt henne ett tag innan jag lyfte ur henne. 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Här får du, för att muntra upp dig. 🙁

Tack... 🙁

Haha, min katt gjorde det där med diskhon när jag stod och diskade. Hon har inte riktigt full koll på vars hon sätter ner baktassarna så hon plumsade ner i diskvattnet. :rolleyes:

Och en gång råkade hon hoppa ner i badkaret medan jag stod och duschade. Attans vad förvånad hon blev att det fanns vatten där! Det var så komiskt för det var halt plus att det är rundade kanter på badkaret så hon kom ju inte upp, stackarn. Och jag stod bara där och garvade åt henne ett tag innan jag lyfte ur henne. 😮

🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...