Fidden Postat 7 december 2006 Postat 7 december 2006 ånej.. vem ska skriva alla meningsfulla inlägg om alla går och lägger sig? 😛
Pazo Postat 7 december 2006 Trådstartare Postat 7 december 2006 ånej.. vem ska skriva alla meningsfulla inlägg om alla går och lägger sig? 😄 hihi 😛
Christofer Postat 8 december 2006 Postat 8 december 2006 Go'morron 😄 har inte slaggat på två dar så man faller väl ihop närsomhelst nu... 😄
Dingbats Postat 8 december 2006 Postat 8 december 2006 Det är ju jättenkelt att registrera sig på librarything ju, det är bara att logga in, så skapas ett konto!
Overkill Postat 8 december 2006 Postat 8 december 2006 Det är ju jättenkelt att registrera sig på librarything ju, det är bara att logga in, så skapas ett konto! Haha 😄 HEEEJJ! 😄 Historiaprov idag 🙂
Dingbats Postat 8 december 2006 Postat 8 december 2006 Historiaprov idag 😄 Och jag har en engelskaredovisning om Sydafrika som jag ska göra med en annan kille, men vi har inte övat nånting, så det kommer gå pissdåligt... 😄 Får högst G på den...
Pazo Postat 8 december 2006 Trådstartare Postat 8 december 2006 Och helt plötsligt så har man skitit i föleäsningen till förmån för att softa/tvätta kläder... eller iaf första halvan av föreläsningen
Micke H Postat 8 december 2006 Postat 8 december 2006 (redigerat) God Jul! 😕 Redigerat 8 december 2006 av Lynxo
Dark Of Light Postat 8 december 2006 Postat 8 december 2006 Jag vet! 😲 Älskar deras texter ibland! Bara det faktum att dom har en låt som heter Makin' Love! 😕 DoL gillar nog den! 😄 🙁
Dark Of Light Postat 8 december 2006 Postat 8 december 2006 Haj? 🙁 Tjipp! 😄 Å hej 😲 😕 Idag ska vi prata om ris och inte vilket ris som helst...
Micke H Postat 8 december 2006 Postat 8 december 2006 Jag vet! 😄 Älskar deras texter ibland! Bara det faktum att dom har en låt som heter Makin' Love! 😕 DoL gillar nog den! 😄 🙁 Makin' Löööve Makin' Löööve Makin' Löööve ALL NIGHT LONG! 😲
Recommended Posts