Dark Of Light Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 🙁 Min rygg tar livet av mig... ...but why? 🙁 Ja, säg det... Vaknade med a terrible pain där... Nåja, inga tunga låtar idag... Scary. Men du är nog fit(t) for fight igen snart ska du se 😉 😆🙁 Ja, det kanske är juckamuskeln.. 😆🙁 ... Aj...
Dark Of Light Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 eeeeehheheheheheh............. 🙁 Coolare med världens längsta inlägg. .....typ. 🙁 🙁 Grahns första inlägg på den här tråden... 😆
Overkill Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 Skulle till tandläkaren imorgon. Men dte blev den 27:e istället 😕
Overkill Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 Nu ska jag läsa lite i min bok; Madame Terror av Jan Guillou. 😠😕
Micke H Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 Nu ska jag läsa lite i min bok; Madame Terror av Jan Guillou. 😎😄 Läser du på fritiden? 😉 Är du inte lite väl överambitiös? 😉 Nä, skämta bara. I sådana fall skulle jag vara värsta pluggnörden... 🙂
Pazo Postat 10 oktober 2006 Trådstartare Postat 10 oktober 2006 (redigerat) Nu ska jag läsa lite i min bok; Madame Terror av Jan Guillou. 😎😄 Läser du på fritiden? 😉 Är du inte lite väl överambitiös? 😉 Nä, skämta bara. I sådana fall skulle jag vara värsta pluggnörden... 🙂 jag har inte tid/ork att kunna göra det 😄 EDIT: Däremot är jag ett pluggo 😎 Redigerat 10 oktober 2006 av Pazo
Micke H Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 Nu ska jag läsa lite i min bok; Madame Terror av Jan Guillou. 😎 B) Läser du på fritiden? 😉 Är du inte lite väl överambitiös? 😉 Nä, skämta bara. I sådana fall skulle jag vara värsta pluggnörden... 🙂 jag har inte tid/ork att kunna göra det 😄 EDIT: Däremot är jag ett pluggo 😎 Äh, fan, att läsa är ju typ nästan det enda jag gör på fritiden... 😄
Dark Of Light Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 Nu ska jag läsa lite i min bok; Madame Terror av Jan Guillou. 😎 B) Läser du på fritiden? 😉 Är du inte lite väl överambitiös? 😉 Nä, skämta bara. I sådana fall skulle jag vara värsta pluggnörden... 🙂 jag har inte tid/ork att kunna göra det 😄 EDIT: Däremot är jag ett pluggo 😄 Äh, fan, att läsa är ju typ nästan det enda jag gör på fritiden... 😎 Är p-rullarna textade nu för tiden? 😎
Pazo Postat 10 oktober 2006 Trådstartare Postat 10 oktober 2006 Nu ska jag läsa lite i min bok; Madame Terror av Jan Guillou. 😎 B) Läser du på fritiden? 😄 Är du inte lite väl överambitiös? 😉 Nä, skämta bara. I sådana fall skulle jag vara värsta pluggnörden... 🙂 jag har inte tid/ork att kunna göra det 😎 EDIT: Däremot är jag ett pluggo 😄 Äh, fan, att läsa är ju typ nästan det enda jag gör på fritiden... 😎 😉
Micke H Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 Nu ska jag läsa lite i min bok; Madame Terror av Jan Guillou. 😎 B) Läser du på fritiden? 😉 Är du inte lite väl överambitiös? 😉 Nä, skämta bara. I sådana fall skulle jag vara värsta pluggnörden... 🙂 jag har inte tid/ork att kunna göra det 😄 EDIT: Däremot är jag ett pluggo 😎 Äh, fan, att läsa är ju typ nästan det enda jag gör på fritiden... 😎 Är p-rullarna textade nu för tiden? 😎 Ja, dom textar alla stönande numera, och översätter alla "Oh, yeah", "that's the spot", "deeper", osv... 😄
Recommended Posts