Danny Cort (oregistrerad) Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 You can hate me now - but i wont stop now.
Pazo Postat 8 oktober 2006 Trådstartare Postat 8 oktober 2006 MATT DAMON!! 🙂😛😆 http://www.youtube.com/watch?v=Vu7xO38_yYg...related&search= ÅH FYFAAAAN!!! 😎😎😆
Danny Cort (oregistrerad) Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Hoppas att ingen är arg på mig för att jag fuckade upp OT-avdelningen...
Pazo Postat 8 oktober 2006 Trådstartare Postat 8 oktober 2006 Hoppas att ingen är arg på mig för att jag fuckade upp OT-avdelningen... Nä de e lugnt antar jag Iaf från min sida 😎
Danny Cort (oregistrerad) Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Hoppas att ingen är arg på mig för att jag fuckade upp OT-avdelningen... Nä de e lugnt antar jag Iaf från min sida 😎 Tack.
oknytt Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Hoppas att ingen är arg på mig för att jag fuckade upp OT-avdelningen... Nä de e lugnt antar jag Iaf från min sida 😎 Tack. Jag vill fråga dig vad du menade med det här PERSONLIGA meddelandet till mig: Danny Cort Sorry..., 8 October 2006, 01:48 Champagne supernova Grupp: Medlem Posts: 2 709 Gick med: 9-May 04 Jag var tvungen att sätta stopp för OT-avdelningen. Visst är det trevligt att skicka lovesmileys, men det har ingenting på ett musikerforum att göra. Hoppas du hittar nån annanstans att hänga. Danny. Jag har förvisso använt mig en hel del med smileys men jag VET att jag inte är den enda, om jag startat en tråd eller svarat i andras där jag SKOJAT med folk, så förstår jag INTE varför jag ska känna mig OÖNSKAD här när jag faktiskt har märkt att det finns himla goa och jätterolliga människor som jag TYCKER OM att skriva med. OM DU har något emot MIG PERSONLIGEN så har du två alternativ -egentligen- Det ena -OM JAG SÅRAT DIG PERSONLIGEN-att du säger det till mig Det andra är IGNORERA MIG eftersom jag inte haft något som helst otalt med dig tidigare. Hursomhelst så VET jag att JAG INTE är den enda som tycker det är KUL att SKOJA Din sista mening stör mig ordentligt, "Hoppas du hittar någon annanstans att hänga på" Jag upplever det väldigt elakt och otrevligt att jag med all anledning känner mig både kränkt utstött av dig och sårad!
ChromaWoods Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Hoppas att ingen är arg på mig för att jag fuckade upp OT-avdelningen... Nej. Det är bättre såhär.
Christofer Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Jag brukar måla på glas 😄 vart klar med mitt senaste verk igår. 😎
Christofer Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 har du sett min jamvideo oknytt? Jaa det har jag men det var länge sen , jag ska se om den nu bara för du fråga 😎
Dark Of Light Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Hoppas att ingen är arg på mig för att jag fuckade upp OT-avdelningen... Nej. Det är bättre såhär. 🙂 Absolut... Appropå det ja... Vad törstig jag är. 🥰
Christofer Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Hoppas att ingen är arg på mig för att jag fuckade upp OT-avdelningen... 🥰 🙂 🙁 🙁
Christofer Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Papperskorgen? 🙂🥰 Nej tack, jag är inte hungrig.
Tilly Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Papperskorgen? 🙂 🥰 Nej tack, jag är inte hungrig. 🙁
D Vibe Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Hela det här med papperskorgen och gnällandet över off-topic-tråden är för humoristiskt alltså 🙂 Folk har för lite viktiga saker att bry sig om 🥰
Micke H Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Jag håller också med! Hade inte räckt med att ta bort off topic trådar ifrån sidan när man trycker på "Visa nya inlägg". 😉
Danny Cort (oregistrerad) Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Hela det här med papperskorgen och gnällandet över off-topic-tråden är för humoristiskt alltså 😎 Folk har för lite viktiga saker att bry sig om 😉 Kanske det. Men jag hittade inget annat att bry mig om.
Dingbats Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Ingen får flytta den här tråden till papperskorgen! Punkt slut!
Danny Cort (oregistrerad) Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Ingen får flytta den här tråden till papperskorgen! Punkt slut! Nej, tanken med den här tråden är ju att den ska användas somallmän chattkanal.
D Vibe Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Hela det här med papperskorgen och gnällandet över off-topic-tråden är för humoristiskt alltså 😲 Folk har för lite viktiga saker att bry sig om 😄 Kanske det. Men jag hittade inget annat att bry mig om. Pjae! Det är lätt hänt iofs. 🙂 Jag bryr mig varken om diskussionen eller om antalet trådar som startas. Tycker det bara är ganska humoristiskt; från båda perspektiven sett. /Daniel
Danny Cort (oregistrerad) Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Hela det här med papperskorgen och gnällandet över off-topic-tråden är för humoristiskt alltså 😄 Folk har för lite viktiga saker att bry sig om 😉 Kanske det. Men jag hittade inget annat att bry mig om. Pjae! Det är lätt hänt iofs. 😎 Jag bryr mig varken om diskussionen eller om antalet trådar som startas. Tycker det bara är ganska humoristiskt; från båda perspektiven sett. /Daniel Ska bläddra igenom morgontidningen igen...kanske hittar nån insändare att svara på...
Recommended Posts