Pico Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 aja. Hejdå fuckers! Bastu supa mer supa sen utgång! 😄 UTS UTS UTS UTS!!! 🙁😄 Fuckin' A!! 😆 Ta en GT för Gote också! 😄 Alltså, jag menade att Pazo skulle ta en GT, inte du Pico... 😛 Håll du dig till Whiskyn! 😄 Jag har några folke bengtsson också. 😄
Dingbats Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Nu vill jag säga nånting, men jag kan inte komma på nåt att säga. Nån som har nåt förslag?
Dark Of Light Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 aja. Hejdå fuckers! Bastu supa mer supa sen utgång! 😎 UTS UTS UTS UTS!!! 😉 Han tog väl på sig något mer än en rosa skjorta??? 😳 Ahh... En GT också ja... Då är allt lungt.
Dark Of Light Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Nu vill jag säga nånting, men jag kan inte komma på nåt att säga. Nån som har nåt förslag? Säg något.
Overkill Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Nu vill jag suga nånting, men jag kan inte komma på nåt att suga. Nån som har nåt förslag? Sug någon! 😳
Dark Of Light Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Nu vill jag suga nånting, men jag kan inte komma på nåt att suga. Nån som har nåt förslag? Sug någon! Jag är häär... 😄 😳
Overkill Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Nu vill jag suga nånting, men jag kan inte komma på nåt att suga. Nån som har nåt förslag? Sug någon! Jag är häär... 😄 Jag med! 😎 😳
Pazo Postat 5 oktober 2006 Trådstartare Postat 5 oktober 2006 Hej. Jag är skitmätt JÄTTEMÄTT! Så ska man supa på de? 😄
Overkill Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Hej. Jag är skitmättJÄTTEMÄTT! Så ska man supa på de? 😄 Vart är du? 😳
ThomasJ Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Hej. Jag är skitmättJÄTTEMÄTT! Så ska man supa på de? 😄 Fulltösmedvetslös!
Pazo Postat 5 oktober 2006 Trådstartare Postat 5 oktober 2006 Jag är hos Marie 🥰 Hon den där blonda Jao. Hon är blond nuförtin. Tror hon är naturligt blond också
ThomasJ Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Jag är hos Marie 🥰 Hon den där blonda Jao. Hon är blond nuförtin. Tror hon är naturligt blond också good luck! 🙂😎😎
ThomasJ Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Hääääj!Lääääget? 🥰 gå och umgås med Marie din mupp!!
Pazo Postat 5 oktober 2006 Trådstartare Postat 5 oktober 2006 Hääääj!Lääääget? 🙂 Bra 😎 B) 😎 Själv då? 😎 BGRa. Gasig i magen å jättemätt. Vill inte vara det. men aja. Får väl försöka supa bort det sen 🥰
Pazo Postat 5 oktober 2006 Trådstartare Postat 5 oktober 2006 Hääääj!Lääääget? 🥰 gå och umgås med Marie din mupp!! Mäh! Neeeej! Du e konstig!
Sython Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Jag skulle uppskatta om alla som är spelar något instrument kunde berätta om era rigg, alla effektpedaler osv.. Om ni kan får ni gärna lägga upp något ni spelat in med det oxå..
ThomasJ Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Jag skulle uppskatta om alla som är spelar något instrument kunde berätta om era rigg, alla effektpedaler osv.. Om ni kan får ni gärna lägga upp något ni spelat in med det oxå.. Hejsan. Välkommen hit! Om du kikar i demoforumet så hittar du MASSOR med låtar folk spelat med sina instrument. Sen kan du leta lite i gallup så hittar du nog någon om vilka instrument folk spelar. Vill du veta hur deras riggar serut skulle du lämpligen kunna starta en tråd i passande forum!
Recommended Posts