Jump to content
Annons

Trumloop


Sampel

Recommended Posts

Annons

Går nog även att hitta gratissamples... har tyvärr inte just det du ber om. men ofta kan man hitta en bra trumvirvel som ett sample och ett bra "smäck" att avsluta med. Ska nog inte vara några problem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns att köpa alt. sampla själv  :rolleyes:

Tack för tipset - men det visste jag redan. Tänkte att någon vänlig själ kunde vara lite hjälpsam.

Köpa - ja visst. Bara det att priset inte står i proportion till vad det skall användas till. Min dotter skall göra en PowerPoint presentation och ska ha en trumvirvel på ett par sekunder. Döm själv!

Sampla - ja visst. Men då behöver man: 1. Ha en vriveltrumma. 2. Ha mjukvarusampler. 3. Kunna slå en bra virvel. Det enda jag kan åstadkomma av dessa tre ting är att slå en trumvirvel...

Än en gång tack för tipset...

Redigerat av Sampel
Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns att köpa alt. sampla själv  😳

Tack för tipset - men det visste jag redan. Tänkte att någon vänlig själ kunde vara lite hjälpsam.

Köpa - ja visst. Bara det att priset inte står i proportion till vad det skall användas till. Min dotter skall göra en PowerPoint presentation och ska ha en trumvirvel på ett par sekunder. Döm själv!

Sampla - ja visst. Men då behöver man: 1. Ha en vriveltrumma. 2. Ha mjukvarusampler. 3. Kunna slå en bra virvel. Det enda jag kan åstadkomma av dessa tre ting är att slå en trumvirvel...

Än en gång tack för tipset...

Det var så lite så...

Om jag hade kunnat läsa tankar så hade jag inte svarat som jag gjorde men din fråga var bara en i mängden av "finns det något gratis som låter bra och som ni har köpt alt. laggt ner massa jobb på att sampla som jag kan få för jag vill inte betala något alt. orkar inte jobba själv"

Du kunde ju varit lite tydligare... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var så lite så...

Om jag hade kunnat läsa tankar så hade jag inte svarat som jag gjorde men din fråga var bara en i mängden av "finns det något gratis som låter bra och som ni har köpt alt. laggt ner massa jobb på att sampla som jag kan få för jag vill inte betala något alt. orkar inte jobba själv"

Du kunde ju varit lite tydligare... 😱

Som tur är finns det dom som man inte behöver säga allt till men ändå fattar.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...