Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag hittade nÄt filterdemo som ja tyckte va jÀvligt bra, tror d va vst plugin, men dessvÀrre har jag tappat bort det. Det var ett fönster pÄ typ 800x600, med layout i guldfÀrg. Man kunde vÀlja fyra olika instÀllningar att skifta och pilla pÄ, dessa hade grön, gul, röd och blÄ fÀrg.

NÄn som vet vad det heter?

Annons
Postat

Guldbakgrund och instÀllningarna i grön/gul/röd och blÄ fÀrg?

Hmmm, det var inte lÀtt.

minion.jpg

Minion kanske?

littleduck.jpg

Little Duck filterbank Àr guld, men inte mer Àn sÄ...

Ett av mina favoritfilter (bÄde hÄrda och mjuka kategorier) Àr gratisplugin, sÄ jag tar tillfÀllet i akt att pusha ytterligare för den. :rolleyes:

388.gif

Prosoniq NorthPole

Postat
[...]

Ett av mina favoritfilter (bÄde hÄrda och mjuka kategorier) Àr gratisplugin, sÄ jag tar tillfÀllet i akt att pusha ytterligare för den. :rolleyes:

388.gif

Prosoniq NorthPole

Kan bara hÄlla instÀmma! Saknar bara en switch till delayet sÄ den Àrver vÀrdprogrammets bpm...

Postat

SkĂ„da mina photoshopkunskaper 🙂

filter.jpg

SÄhÀr ungefÀr ser den ut, och det kan ev vara sÄ att om man trycker pÄ t.ex filter 1 sÄ blir allt gult blÄtt, trycker pÄ filter 2 sÄ blir allt grönt o.s.v...

BÀttre förslag nu?

Anledningen att jag gillar det hÀr filtret Àr att jag Àr sÄ jÀvla okunnig vad gÀller alla rattbegrepp, den hÀr displayen i mitten Àr vÀldigt vÀgledande vilket Àr ytterst trevligt för mig...

Postat
haha, kom igen, den var ju snarlik!

Nja... men det var kul i alla fall! 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.