MusicGene Posted July 4, 2004 Posted July 4, 2004 Nu har jag hängt på forumet ett tag och tänkte presentera mig själv lite. Jag spelar piano och pyttelite gitarr och saxofon. Använder Sonar3 som jag är mycket nöjd med. Gillar mycket musik men i blodet är jag nog mest pop. Har förkärlek till mustiga ballader. Jag kan ibland kläcka ur mig lite syrliga/ironiska/bitska kommentarer och då skall du inte ta illa upp utan flina lite. På min nygjorda hemsida har jag lagt upp lite blandade låtar. Några seriösa och några roliga (t.ex aldrig vissnande kärlek). Ta gärna en lyssning vettja! Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag MusicGene's hemsida
Lundin Posted July 4, 2004 Posted July 4, 2004 Retroaktivt välkommen blir det då.. 🙁 Angående bitska kommentarer får du nog gasa på ordentligt för att torka av Nattvaktaren.. 😄
MusicGene Posted July 5, 2004 Author Posted July 5, 2004 Angående bitska kommentarer får du nog gasa på ordentligt för att torka av Nattvaktaren.. Jag har inga ambitioner att komma upp till hans domäner
hackeman Posted July 5, 2004 Posted July 5, 2004 Angående bitska kommentarer får du nog gasa på ordentligt för att torka av Nattvaktaren.. Jag har inga ambitioner att komma upp till hans domäner 🙂 Då är du välkommen! 😉
hammagrella Posted July 5, 2004 Posted July 5, 2004 (edited) Tjoo breen! Välkommen GLenn (som man säger i Götteborg) 😉 edit: stavfel (hur nu det kan märkas i en sån här larvig post 🙂 ) Edited July 5, 2004 by hammagrella
Recommended Posts