Jump to content
Annons

Ramin

Recommended Posts

Annons
Är det någon som kan skicak lr ge mig länk till bra lead eller andra bra instrument som spelas till melodin

Till vilken melodi? Ett lead är väl själva Lead-melodin? Ajha whatever...Du vill ha nårra sköna synthar och då säger jag att du ska tanka hem Triange I och II som är gratis!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det någon som kan skicak lr ge mig länk till bra lead  eller andra bra instrument som spelas till melodin

Till Vad för slags musik? Vilket program jobbar Du i? Vad för känsla är Du ute efter?

Försök specifiera så får Du bättre hjälp! 😉

Lycka till! Peace...

EDIT: Ser ju nu att Du skrivit i FL Studio avdelningen! My Bad!

Redigerat av Emo Niobic
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

RGC z3ta var den första pluggen jag andvände.. Tycker ni den är bra har ni mkt att lära 😉 Kan bara rekomendera V-station(sleis preset) & Korg Legacy (Sleis preset) Eller så börjar ni kolla upp lite om ljuddesign och börja göra egna.. Hållt på ett tag och det löna sig 😎

Testa pluggarna jag nämnde, dem kostar en del men håller klassen.

Peace

Link to comment
Dela på andra sajter

RGC z3ta var den första pluggen jag andvände.. Tycker ni den är bra har ni mkt att lära 😉 Kan bara rekomendera V-station(sleis preset) & Korg Legacy (Sleis preset) Eller så börjar ni kolla upp lite om ljuddesign och börja göra egna.. Hållt på ett tag och det löna sig 😉

Testa pluggarna jag nämnde, dem kostar en del men håller klassen.

Peace

Mycket att lära? Har testat både V-station (som ochså är en favorit) & Korg som inte gick hem hos mig. Gick över till hårdvara istället 🙁.

Smaken är olika, man får testa sig fram!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...