Jump to content
Annons

fransgabriel (oregistrerad)

Recommended Posts

fransgabriel (oregistrerad)
Postat (redigerat)

...

Redigerat av fransgabriel
Annons
Postat

jag anvĂ€nder mig mycket av just, ... det lĂ€mnar liksom lite Ă„t fantasin... men att inleda en trĂ„d med ... och sen bara det, kĂ€nns rĂ€tt snöigt! 😄😎😆

Postat (redigerat)

aristocrats eller aristocats?

lyssna pĂ„ "All the cats join in" m. Buck Clayton sĂ„ förstĂ„r du varifrĂ„n idĂ©n/musiken till filmen med kissarna i scenen med jammet som dom rasar ner vĂ„ning för vĂ„ning kommer ifrĂ„n... 😆 svinbra jazz för övrigt,Ă„terigen ett bevis pĂ„ att man spelade in otroligt bra öjud med dĂ„tidens medel som vida övertrĂ€ffar kĂ€nslan och (icke)dynamiken idag...kunnande pĂ„ ett annat plan som Ă€r glömt,hur balanserar man en orkester osv,allt hĂ€nger ihop,Ă€kta-inget fubb,en tagning thatÂŽs it,do or die gĂ€llde för alla! 🙂

Redigerat av Florian le Sage
Postat
aristocrats eller aristocats?

aristocRats. alltsĂ„ inte den med gulliga tecknade katter. Det hĂ€r blir ju lite OT 😆 men det Ă€r iaf en riktigt bra film om mna gillar sjuk humor.

Postat
Åh jag vet inte. Var den verkligen det? Jag somnade. KĂ€nns som att man lekt av sig med all sĂ„n riktig smaklös humor för cirkus tio Ă„r sedan, dĂ„ jag var 18.

var iofs efter en blöt kvÀll som jag sÄg första halvan, andra halvan sÄg jag dagen efter sÄ nivÄn var hyfsat lÄg. Men jag fÄr nog ÀndÄ sÀga att den var rolig, gÀller att "grotta ner sig" i skÀmtet och verkligen lÄta sig följa med i det. eller nÄtt...

jag tyckte inte det smaklösa var det roliga utan sjÀlva punchlinen och "syftet" med skÀmtet. Att göra folk förbryllade och obekvÀma.man mÄste liksom bjuda pÄ sig sjÀlv för att kunna dra ett sÄdant skÀmt.

Postat
vet inte vad ni talar om-vilka Àr med,vem regisserar???

en av de sjukaste filmer jag sett.

handlar i grund och botten om ett gammalt, riktigt snuskig, vulgÀrt skÀmt. Massa kÀndisar Àr med och disskuterar det och inte minst berÀttar skÀmtet.

Att se Bob Saget sÄ grov i munnen Àr en ganska konstig kÀnsla..

http://www.imdb.com/title/tt0436078/

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.