Jump to content
Annons

Masterlast


Dating

Recommended Posts

oj oj oj oj---jag ser jag ser, igen samma gamla elitism-fjollor som väldigt snart lyckas frysa ut (eller tror att dom gör det) en kille på väldigt löjliga och egenmäktiga grunder, så att ganska många till forumfjollor hakar på trenden,endast någon eller några få vågar stå emot trycket,precis som på ett jävla internat eller i nån överklass-skola på Östermalm (trots den geografiska spridningen).

STRYK SKULLE NI HA 😱

Jag har inte lyssnat på musiken, det är ovidkommande i sammanhamget,jag reagerar enbart och mkt starkt på detta nedriga bemötande som enbart handlar om MOBBNING av er herrar Mornel/Danny Cort osv alltid lika snabbt iscensatt så fort någon avviker från tönterierna ni tror ni äger forumet med,jo jag har själv råkat ut för dom gång på gång men anser er klart underdåniga och skuille inte ens begagna mig av er som pisspojkar på mitt feta gods här i Östergötland 🙂 (pisspojke=håller hinken då herrn skall till att fjöla varhelst han befinner sig och behagar)---för forumets bästa, se till att revidera er själva och sanera dessa överdjävligt fåniga manéren med vilka ni sänker standarden något oerhört,nu kommer det förmodligen hagla salvor över mig och mitt ibland TOURETTE-MÄSSIGA språkbruk men det skiter väl fan jag i eftersom det ursprungligen föranletts utav fåntrattarna här ovan och som oftast snedvridits till den milda grad enkom för att ni skall ha något hos någon att klanka på,dolt under billiga bortförklaringar med vilka ni inbillar er att ni kan mästra folk med,i verkliga livet vet vi som har lite stake och pondus att ni skiter ner er för minsta lilla om vi vill...+att ni är fruktat oknullade 🙂😆😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 211
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

[...]

elitism-fjollor

[...]

forumfjollor

[...]

STRYK SKULLE NI HA 😱

[...]

pisspojkar

[...]

+att ni är fruktat oknullade 🙂🙂😆

[...]

Å jösses! Där sjönk du otroligt många snäpp i anseende i mina ögon Hr. le Sage. Oavsett vilken poäng du försökte framföra (bra eller dålig) så försvann den totalt i detta inlägg. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

MrPhil (oregistrerad)
oj oj oj oj---jag ser jag ser, igen samma gamla elitism-fjollor som väldigt snart lyckas frysa ut (eller tror att dom gör det) en kille på väldigt löjliga och egenmäktiga grunder, så att ganska många till forumfjollor hakar på trenden,endast någon eller några få vågar stå emot trycket,precis som på ett jävla internat eller i nån överklass-skola på Östermalm (trots den geografiska spridningen).

STRYK SKULLE NI HA 😱

Jag har inte lyssnat på musiken, det är ovidkommande i sammanhamget,jag reagerar enbart och mkt starkt på detta nedriga bemötande som enbart handlar om MOBBNING av er herrar Mornel/Danny Cort osv alltid lika snabbt iscensatt så fort någon avviker från tönterierna ni tror ni äger forumet med,jo jag har själv råkat ut för dom gång på gång men anser er klart underdåniga och skuille inte ens begagna mig av er som pisspojkar på mitt feta gods här i Östergötland 🙂 (pisspojke=håller hinken då herrn skall till att fjöla varhelst han befinner sig och behagar)---för forumets bästa, se till att revidera er själva och sanera dessa överdjävligt fåniga manéren med vilka ni sänker standarden något oerhört,nu kommer det förmodligen hagla salvor över mig och mitt ibland TOURETTE-MÄSSIGA språkbruk men det skiter väl fan jag i eftersom det ursprungligen föranletts utav fåntrattarna här ovan och som oftast snedvridits till den milda grad enkom för att ni skall ha något hos någon att klanka på,dolt under billiga bortförklaringar med vilka ni inbillar er att ni kan mästra folk med,i verkliga livet vet vi som har lite stake och pondus att ni skiter ner er för minsta lilla om vi vill...+att ni är fruktat oknullade 🙂😆😆

Intressant hur man kan uppleva o se olika perspektiv ur samma händelser.

Jag ser mer en ny medlem som ställer en fråga om ett band, som först ingen är speciellt intresserad av att besvara. Detta gör den nye medlemmen lite putt, o han börjar undra vad det är för forum han hamnat på:

- Ingen som vill motivera Masterlast?

- Nope

- Varför inte?

- Verkar som om du reggad dig här bara för att göra denna promo. Brukar inte vara så populärt. Jag kan ha fel, men mera sällan.

- Eller så vill jag diskutera om Masterlast och höra era åsikter om bandet. Börja tro att detta formuet är för fjortisar? Jag kanske kan ha fel?

... o här spårar det ur med känt resultat. De som faktiskt svarar på Datings frågor får mothugg som konstaterar att de tycker fel.

Jag ser inte mobbning här, jag ser nån som beter sig osmidigt o blir behandlad därefter. Ganska likt den berömda akustikplattetråden startad av dig själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fruppe69 (oregistrerad)
"He dared me."

Fan, du är verkligen en sorglig, patetisk löjeväckande person som försöker slita en i stycket med rostiga tänder. Du måste vara en av dem mest efterblivna människor jag har bemött. Ska prata gatuspråk med dig så det inte blir missförstånd, tack och lov att jag inte bad dig knulla din egen morsa och spela in på en video och lägga upp de på internet, för de var trevligt att du tog tid och skrev en text om bullar och london, men svaret kvarstår ändå att KLF inte gjorde Acid House musik. Sen är du fan int ens kapabel och uttrycka dig på vulgärt sätt, det jag hörde lät ungefär "jag vill kittla Dating under pungkulorna, ska skjuta honom genom och göra armhål fisar och prutta med munen, eftersom jag saknar egenskaper och kapacitet vill jag inte göra värre därför låter jag honom ta tron till min herre." Ungefär som en same med gibbon attityd när han vill ha en banan. ""Vart var du när jag var i London och dansa till The Jam's... ?" Ute på gatorna och skratta åt samerna för vilka monglidasärdrag folket består av när de ger sig på hiphop. Din chipchop stil lät värre än polsk mazurka, som sagt jag behöver inte ens skriva nåt till dig för kunna få dig ur balans, själva "låten" är bevis vilken vekling och löjeväckande person du är i högsta grad. Din fejkade hiphop lät värre än mina blatte kompisar som inte kan svenska. Ta på dig din folkdräkt, dina renar, dina lappeskor, se till att samlas runt majstången och börja rappa hur svårt livet är som same och renskötare för just nu är du mindre än en nolla din lille pungråtta. *klappar lilla valpen* Ska vi leka kasta pinne? *kastar pinnen* Få se nu om du hittar pinnen och kommer med den. *hånler*

"Fattar fortfarande inte vad som är industry med Masterlast. Det är, som Fidden (tror jag) sa, en blek kopia av ett redan asdåligt band som heter Guano Apes. Med beats på det."

Svar:

"Masterlast spelar industriell musik, vilket alltså är en subgenre till metal."

Hej och välkommen till forumet! Du kommer säkert att trivas här!

Florian, du och glaskatten skulle ju kunna bilda ett band!

Link to comment
Dela på andra sajter

[...]

elitism-fjollor

[...]

forumfjollor

[...]

STRYK SKULLE NI HA 😠

[...]

pisspojkar

[...]

+att ni är fruktat oknullade 😉  🙂  🙂

[...]

Å jösses! Där sjönk du otroligt många snäpp i anseende i mina ögon Hr. le Sage. Oavsett vilken poäng du försökte framföra (bra eller dålig) så försvann den totalt i detta inlägg. 🙂

Man måste använda sådant språk för sådana här företeelser,varför gulla med de som inte förtjänar det,är väl rätt oväsentligt vilken terminologi som används när man vill få fram kärnan i ämnet???ändamålen helgar medlen... 😉

Fruppe69 sade:

Florian, du och glaskatten skulle ju kunna bilda ett band!
hmmm,kanske skulle bli ett mkt lyckat experiment,ju mer dynamik och motsättningar-jubättre resultat,såväl i kemin som i verkligheten... Redigerat av Florian le Sage
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inte lyssnat på musiken, det är ovidkommande i sammanhamget,jag reagerar enbart och mkt starkt på detta nedriga bemötande som enbart handlar om MOBBNING av er herrar Mornel/Danny Cort

Huh?

Link to comment
Dela på andra sajter

nu blev du allt rädd för dig själv va...antar att du tog en blick in i din nedriga själ... 😠

Jag vet inte riktigt varför du målar upp mig som en mobbare i den här tråden. Jag dök ner på sista sidan av en tråd och såg hur Date-killen hoppade på Danny Cort med att kalla honom för Same, nånting om en midsommarstång och att han *hånlog*. Det är de facto den sämsta förolämpning jag har läst.

Om du oprovocerat vill kalla mig pisspojke utan att gömma dig bakom ett tangentbord kan du få mitt telefonnummer. Det är bara att PM:a. Det gäller för övrigt alla. Vem som helst är välkommen att kalla mig pisspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Återigen Mornel,läs innantill,hade du inte Svenska i grundskolan eller satt du bara på Mc Donalds hela tiden och spanade in bögringen på centralen... 😠

Jag skrev att jag inte ens skulle begagna mig utav dig eller DannyCort som pisspojkar,alltså en lägre rang utav tjänstehjon,FATTARU???

Och du läser uppenbarligen inte heller, jag har aldrig påstått att du har kallat mig för pisspojke! 😉

Edit: meningen om McDonald's är för övrigt en rätt schysst förolämpning. Kul med något som väger upp tråden.

Redigerat av mornel
Link to comment
Dela på andra sajter

gillar du Mc D kulturen eller föredrar du Clock eller Whimpy´s,just det-du var ju inte född då...en annan sprang ju och plockade disk på HYLLAN för 100 år sedan-och det säger jag dig,så många äckliga bögjävlar som satt där och försökte flirta med mig och min kamrat Rille som båda hade långt hår på den tiden,det var inte kul...de kunde sitta och glo med sina vidriga ögon i timtal över en jävla kaffekopp...huuuhhh-kil kill kill... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Återigen Mornel,läs innantill,hade du inte Svenska i grundskolan eller satt du bara på Mc Donalds hela tiden och spanade in bögringen på centralen... 😉

Jag skrev att jag inte ens skulle begagna mig utav dig eller DannyCort som pisspojkar,alltså en lägre rang utav tjänstehjon,FATTARU???

Fight fire with fire eh?

Link to comment
Dela på andra sajter

Fruppe69 (oregistrerad)
Om du oprovocerat vill kalla mig pisspojke utan att gömma dig bakom ett tangentbord kan du få mitt telefonnummer. Det är bara att PM:a. Det gäller för övrigt alla. Vem som helst är välkommen att kalla mig pisspojke!

Varför inte bara ringa upp Kristian och reda ut det per telefon?

Link to comment
Dela på andra sajter

Sådär, då var ursprungsinlägget anmält. mp3-filen ligger ju för tusan på en server med upphovsrättskyddade mp3-filer, zippade album med exempelvis Lars Winnerbäck, en del porr med mera. Något säger mig att det inte är Masterlast som lagt filen där. Frågan är bara vem.

Dating, vet du vem det kan vara?

edit: gjorde begripligare

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
oj oj oj oj---jag ser jag ser, igen samma gamla elitism-fjollor som väldigt snart lyckas frysa ut (eller tror att dom gör det) en kille på väldigt löjliga och egenmäktiga grunder, så att ganska många till forumfjollor hakar på trenden,endast någon eller några få vågar stå emot trycket,precis som på ett jävla internat eller i nån överklass-skola på Östermalm (trots den geografiska spridningen).

STRYK SKULLE NI HA 😉

Jag har inte lyssnat på musiken, det är ovidkommande i sammanhamget,jag reagerar enbart och mkt starkt på detta nedriga bemötande som enbart handlar om MOBBNING av er herrar Mornel/Danny Cort osv alltid lika snabbt iscensatt så fort någon avviker från tönterierna ni tror ni äger forumet med,jo jag har själv råkat ut för dom gång på gång men anser er klart underdåniga och skuille inte ens begagna mig av er som pisspojkar på mitt feta gods här i Östergötland 😄 (pisspojke=håller hinken då herrn skall till att fjöla varhelst han befinner sig och behagar)---för forumets bästa, se till att revidera er själva och sanera dessa överdjävligt fåniga manéren med vilka ni sänker standarden något oerhört,nu kommer det förmodligen hagla salvor över mig och mitt ibland TOURETTE-MÄSSIGA språkbruk men det skiter väl fan jag i eftersom det ursprungligen föranletts utav fåntrattarna här ovan och som oftast snedvridits till den milda grad enkom för att ni skall ha något hos någon att klanka på,dolt under billiga bortförklaringar med vilka ni inbillar er att ni kan mästra folk med,i verkliga livet vet vi som har lite stake och pondus att ni skiter ner er för minsta lilla om vi vill...+att ni är fruktat oknullade 🙂😆😆

Men din fjant.

Du är ju helt gömd bakom ditt namn i cyberspace.

När det kom till IRL i STHLM så skulle du minsann komma dit och göra processen kort med vissa, du hade inte balls nog att dyka upp.

Ta nu och ring Mornel och berätta för honom vad du menade med det där pisspojkesnacket, om du så tuff och retorisk som du vill verka så kan du väl ta det över telefon också?

Eller fegar du ur där?

Vågar du ringa eller är det du som skiter ner dig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Sådär, då var ursprungsinlägget anmält. mp3-filen ligger ju för tusan på en server med upphovsrättskyddade mp3-filer, zippade album med exempelvis Lars Winnerbäck, en del porr med mera. Något säger mig att det inte är Masterlast som lagt filen där. Frågan är bara vem.

Dating, vet du vem det kan vara?

edit: gjorde begripligare

Hej Fidden!

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Jag har inte lyssnat på musiken, det är ovidkommande i sammanhamget,jag reagerar enbart och mkt starkt på detta nedriga bemötande  som enbart handlar om MOBBNING  av er herrar Mornel/Danny Cort

Huh?

Ja, jag fattar inte heller vad det där med mobbning kom ifrån...

Link to comment
Dela på andra sajter

Dannypojken-

Fjanten det är du,det vet vi båda,jag bor tyvärr lite väl långt ifrån Stockholm och kunde av flera andra skäl inte komma på IRL som för övrigt verkade astrist eftersom flera bangade...dessutom kom jag i så fall i fredliga avsikter!

Eftersom du verkar ha sån järnkoll på mina inlägg och förehavanden får man väl misstänka ett visst nått av beundran,kanske t.o.m. fetischism måhända?

Bry dig inte så mycket så blir du lyckligare kan jag lova dig, jag vet precis vad du håller på med men gå inte för långt gosse...

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
gillar du Mc D kulturen eller föredrar du Clock eller Whimpy´s,just det-du var ju inte född då...en annan sprang ju och plockade disk på HYLLAN för 100 år sedan-och det säger jag dig,så många äckliga bögjävlar som satt där och försökte flirta med mig och min kamrat Rille som båda hade långt hår på den tiden,det var inte kul...de kunde sitta och glo med sina vidriga ögon i timtal över en jävla kaffekopp...huuuhhh-kil kill kill... 😉

Vad har det här med sexuell läggning att göra?

Är det så att det döljer sig en liten bakomfumlare bakom din felstavande, narcissistiska personlighet?

Det är inte fel att packa bajs, Florian.

Förresten, låter inte namnet Florian Le Sage lite fjolligt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Dannypojken-

Fjanten det är du,det vet vi båda,jag bor tyvärr lite väl långt ifrån Stockholm och kunde av flera andra skäl inte komma på IRL som för övrigt verkade astrist eftersom flera bangade...dessutom kom jag i så fall i fredliga avsikter!

Eftersom du verkar ha sån järnkoll på mina inlägg och förehavanden får man väl misstänka ett visst nått av beundran,kanske t.o.m. fetischism måhända?

Bry dig inte så mycket så blir du lyckligare kan jag lova dig, jag vet precis vad du håller på med men gå inte för långt gosse...

Men vågar du ringa Mornel?

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
och du skall ta dig i kragen jävligt snabbt nu för detta börja gränsa till obehag,mest för din del kan jag lova...

Hur tänker du då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...