Jump to content
Annons

Recommended Posts

Hej alla:

Jag köpte Digi002 (+ lite annat) i december (03) och har fortfarande inte kommit igång. Visst, jag har väl inte spenderat alltför mycket tid framför alla knappar, endast testat lite och fått ihop några embryon till låtar (?).. Dock vill jag lära mig mer.

Vet Ni om det finns någon kurs i södra Sverige där man fokuserar på Digi002. Jag hittade någon där en vecka kostade 5.000:- i GBG, men jag kan inte vara borta från jobbet i en hel vecka *SUCK*

Om det fanns någon distanskurs skulle detta vara kanon. Alternativt om någon "hemmapular" är duktig som kan, för en billig peng, hjälpa mig över email och/eller telefon..

Mvh/ Hogge

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 2 veckor senare...

Jag har kört lite utbildning inom grundskola/musikskola i PT på lägre nivå. Skulle ev kunna tänka mig att ge privatkurs lite beroende på vad du vill lära dig. Måste ändå lägga upp ett program för en utbilldingsdag till hösten. Du kan ju skicka ett privat medelande om det låter intresant.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...