Bal00ba (oregistrerad) Postat 26 juli 2006 Postat 26 juli 2006 (redigerat) Jag får inget ljud från mitt VST-instrument i Cubase SX3. När jag spelar på midi-keyboarden får jag bara fram midi-singnalen. Jag har ställt in ASIO-drivern för mitt ljudkort i Device-Setup, men jag hittar ingen ASIO-drive i ASIO-Mulltimediasetup. Den jag har överst i listan just nu heter "M-Audio Delta AP Multi". Det gick bra i Cubase SX2 men nu i SX3 blev det problem. Någon som har något tips? Tack i förhand, Bal00ba Redigerat 26 juli 2006 av Bal00ba
Itzhak Postat 26 juli 2006 Postat 26 juli 2006 och du har valt att skicka midisignalen till ditt vst-instrument, och kollat att ev. samplingar/volymer etc, är korrekta på ditt vsti?
Bal00ba (oregistrerad) Postat 26 juli 2006 Postat 26 juli 2006 och du har valt att skicka midisignalen till ditt vst-instrument, och kollat att ev. samplingar/volymer etc, är korrekta på ditt vs Japp, jag sänder och tar emot på kanal 1. På "in" har jag "Delta AP midi" och på "ut" har jag mitt VST-instrument. Bal00ba
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.