Jump to content
Annons

Leytest tunes!


Recommended Posts

LÅTNAMN: Toxic

ARTIST/GRUPP: Danyelo (Danabacken)

GENRE: Big beat\Melodisk breakbeat

LÅTLÄNGD: 4:12

KOMPOSITÖR: same

PRODUCENT: same

EV. MEDVERKANDE: same

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT: mp3

STORLEK: ca 8mb

STATUS: Mestadels färdig

LÅTLÄNK

Hej!

Ja, då var det dags för mer musik från mig. Vad tycker ni om det? Arrangemang, Produktion, Låtidé, Mix, kommentera allt... uppskattas! 😮

danabackenradioactivewastespla.jpg

SPLASHART: Me 😳

\\Daniel

Redigerat av Danabacken
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
mjaco0 (oregistrerad)

En kompis till mig anser att jag gör hiss- och mototvägsmusik. Jag tycker att du väl kvalificerar dig till denna eminenta klubb. Han menade nof det lite nedlåtande, men jag tycker det är ett hedersomnämnande. Jag kan nästan se mig själv glidande fram i kraftfull bil med speedcontrol, med vinden i håret (om jag nu hade haft något kvar) och . Mao. njuter jag! Mycket Giorgio Moroder, Vangelis och Tangerin Dream.

Jag tycker nog att avsnittet utan bas men med trummor i mitten är lite långt.

När allt kommer igång är det som en liten utlösning. Fint!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe, ja, lite motorväg kanske det är över det hela. 😆

Gällande mellanpartiet, är det meningen att det ska vara ganska långt, jag lullade mycket med arrangemanget, och tyckte detta passade låten bäst. Den var menad att bli en väldigt lugn låt från början, men då kom trummorna in i bilden, och tempot åkte upp. Jag är lite sparsam med utlösningar (!), eftersom jag inte vill göra musiken allt för påträngande.

Stort tack ska du ha, mjac0! Kul att du njuter av det. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

EffektSnubben (oregistrerad)
En kompis till mig anser att jag gör hiss- och mototvägsmusik. Jag tycker att du väl kvalificerar dig till denna eminenta klubb. Han menade nof det lite nedlåtande, men jag tycker det är ett hedersomnämnande. Jag kan nästan se mig själv glidande fram i kraftfull bil med speedcontrol, med vinden i håret (om jag nu hade haft något kvar) och . Mao. njuter jag! Mycket Giorgio Moroder, Vangelis och Tangerin Dream.

Jag tycker nog att avsnittet utan bas men med trummor i mitten är lite långt.

När allt kommer igång är det som en liten utlösning. Fint!

😆 håller med 🙂 coolt

Link to comment
Dela på andra sajter

Superfett! Är iofs en aning för gulligt för min smak, för med ett namn som toxic så borde det va liiiiiite mer evil tycker jag :rolleyes:

Du lyckas alltid få till så där überfeta trummor, det är en bedrift!

Helt ljuvligt 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Som vanligt är det grymt bra.

Som vanligt saknar jag tydligare basslinga...

... och möjligtvis någon slags sång.

Jag är avundsjuk på att dina trummor alltid låter så grymt bra. Tycker dom borde vara med mer i låten. Avsnittet utan är lite väl långt i mitt tycke.

Bra jobbat!

Link to comment
Dela på andra sajter

gufv (oregistrerad)

riktigt bra.

av de låtar jag hört av dig är introduktionen på den här låten det bästa!

syntslingan sitter helt perfekt. och som vanligt schyst tyngd i beatet.

mittenpartiet tycker jag inte är utdraget men dock förutsägbart och vanligt i sån här typ av musik.

jag tycker dom ljusa stråkarna du kör i de flesta av dina verk förstör din karaktär lite. man har hört det för många gånger förut för att höja ögonbrynen.

motorvägsparallellen är slående och behöver inte vara negativt nej! 🙂.. kommentarer som "hissmusik" är ofta bara ett bevis på att personen inte är tillräckligt kunnig inom eller intresserad av elektronisk musik.

Redigerat av gufv
Link to comment
Dela på andra sajter

Du lyckas alltid få till så där überfeta trummor, det är en bedrift!

Ge mig din adress, så ska jag skicka rosor till dig! 😎

Och Fidden, ge mig din hotmailadress, så ja jag skicka en Extreme Bass-version av denhär låten till dig! 😉

Tack ni som lyssnat och kommenterat! Märker att beatsen sitter som dom ska här. Känns jävligt bra, så jäkla svårt att få det bra.

😄 Tack!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...