Twist Postat 1 juli 2006 Postat 1 juli 2006 Tjena! Tänkte bara fråga om ni skulle kunna ta er tid och lyssna på låtarna här: Låtarna och säga vilka effekter som används vid mixningen. Dom spelade in på en Röde K2 om någon ville veta:) Ha en skön kväll! 😆
DrHans Postat 19 juli 2006 Postat 19 juli 2006 Tjena! Tänkte bara fråga om ni skulle kunna ta er tid och lyssna på låtarna här: Låtarna och säga vilka effekter som används vid mixningen. Dom spelade in på en Röde K2 om någon ville veta:) Ha en skön kväll! 😄 Hur menar du nu? Har du glömt bort vad du använde eller är det inte dina mixar och verkligen undrar? Jag förstår inte vad du menar.
joachime Postat 20 juli 2006 Postat 20 juli 2006 ...lyssna på låtarna här: Låtarnaoch säga vilka effekter som används vid mixningen. Det är omöjligt att svara på. Men jag gissar på kompressor, EQ, chorus, delay och stereobreddare. I den ordningen. 😕
Twist Postat 1 augusti 2006 Trådstartare Postat 1 augusti 2006 ...lyssna på låtarna här: Låtarnaoch säga vilka effekter som används vid mixningen. Det är omöjligt att svara på. Men jag gissar på kompressor, EQ, chorus, delay och stereobreddare. I den ordningen. Tack så mkt! Någon mer som har något att komma med?
Twist Postat 1 augusti 2006 Trådstartare Postat 1 augusti 2006 ....sitter med logic! Så om ni vill ge mig några schysta pluggar så visst:)
FredrikMikaelsson Postat 1 augusti 2006 Postat 1 augusti 2006 öj, det är kanske inte främst pluggarna i sig som är trolleritricket, det är hur man använder dem
Twist Postat 1 augusti 2006 Trådstartare Postat 1 augusti 2006 öj, det är kanske inte främst pluggarna i sig som är trolleritricket, det är hur man använder dem Boy, det förstår jag! Men vill ha en grunduppläggning av användning för saker vid mix. Sen kan jag sitta och pula med det där hur mycket jag vill!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.