Overkill Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 "venne" Är det på Femman, Pazo?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 ...kissnödig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 Hej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
allansson Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 Phew... då var tentan gjord. Förhoppningsvis är det det sista jag får se av juridik. Och förhoppningsvis får jag nu tillräckligt med poäng för att fortsätta fes.. jag menar plugga här nere i Lund. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 Phew... då var tentan gjord. Förhoppningsvis är det det sista jag får se av juridik. Och förhoppningsvis får jag nu tillräckligt med poäng för att fortsätta fes.. jag menar plugga här nere i Lund. 😉 Ligger csn också på dig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 SUUUUPPPAAA!!! 😉😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 And she said What did you just give me? .... EXTASY he said. And then..... HE FUCKED HER ALL NIGHT!!! fUCKED HER.... ALL NIGHT!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 jaha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 😱 Paz... Det luktar... Sexuell... Frustrering..? Se till att få dig ett nupp!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 😱 Paz... Det luktar... Sexuell... Frustrering..?Se till att få dig ett nupp!!! HAHA! Näärå! Det är en skön låt som går så 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 Fransk nougat! Nää... Hallonbåtar och wingummin (stavning!!!) 😱😉😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 😱 Paz... Det luktar... Sexuell... Frustrering..?Se till att få dig ett nupp!!! HAHA! Näärå! Det är skönt när det går 😮 😉😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 😱😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 Varför? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khazad Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 Fransk nougat! Nää... Hallonbåtar och wingummin (stavning!!!) 🙂🙂😆 jag gillar zoo, dom e gooda 😛 fast båtar å wingummin e jävligt goda dom med, fan va sugen man blev på godis nu, tusan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 (redigerat) Det har varit en bra dag. Har hunnit med att: -Cykla 20 mil till en skog -Plocka ett par liter kantareller -Cykla 20 mil till mitt hem -Handla -Göra potatisgratäng och kantarellsås -Grilla -Bjuda polarna på potatisgratäng och kantarellsås -Dricka öl -Palla plommon -Palla äpplen -Skriva ett foruminlägg En bra dag. Jag är jäääättemätt. Någon som vill ha potatisgratäng? edit: 20 mil? shit, det hade varit saftigt. Kilometer, bröder och systrar. Kilometer. Redigerat 26 augusti 2006 av Fidden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 Fransk nougat! Nää... Hallonbåtar och wingummin (stavning!!!) 🙂🙂😆 jag gillar zoo, dom e gooda 😛 fast båtar å wingummin e jävligt goda dom med, fan va sugen man blev på godis nu, tusan! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 edit: 20 mil? shit, det hade varit saftigt.Kilometer, bröder och systrar. Kilometer. lol tänkte la det! Annars hade jag bugat mig för dig 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 (redigerat) Det har varit en bra dag. Har hunnit med att: -Cykla 20 mil till en skog -Plocka ett par liter kantareller -Cykla 20 mil till mitt hem -Handla -Göra potatisgratäng och kantarellsås -Grilla -Bjuda polarna på potatisgratäng och kantarellsås -Dricka öl -Palla plommon -Palla äpplen -Skriva ett foruminlägg En bra dag. Jag är jäääättemätt. Någon som vill ha potatisgratäng? edit: 20 mil? shit, det hade varit saftigt. Kilometer, bröder och systrar. Kilometer. 😏 Åhåå... Själv har jag bara hunnit med att: -Dricka öl -Gå 20 m till taxin -Gå in på matfestivalsområdet (En sådan pågår i min kommun) -Dricka öl -Gå till närmsta matstånd (det var då väldigt vad jag går) -Träffa mina polare -Drack mer öl -Fick hak på ett par brudar -Bjöd den ena på käk (den andra försvann mystiskt) -Nuppade bruden i en park -Ger bruden min adress och nr ifall att hon också försvinner -Rumla allmänt runt på området -Bruden försvinner -Dricka öl -Dricka öl -Träffade på den andra bruden igen -Stoppa ett bråk mellan mina polare -Dricka öl -Nuppa den andra bruden... I samma park... (det var då faen vad det går) -Dricka öl -Bjuda bruden på käk -Dricka öl -Taxi hem, bruden stannade kvar och skulle leta upp sin kompis... Vem står inte utanför min port och väntar om inte den första bruden... 😉 Redigerat 26 augusti 2006 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 27 augusti 2006 Dela Postat 27 augusti 2006 Go'morron 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 27 augusti 2006 Dela Postat 27 augusti 2006 Hur reagerar man när en av ens bästa kompisar står och pussar på tjejen man dyrkar?... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 27 augusti 2006 Dela Postat 27 augusti 2006 Ett blygsamt, men rättframt förslag om gruppsex? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khazad Postat 27 augusti 2006 Dela Postat 27 augusti 2006 trött... ska spela fotboll sen, kommer vara segt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 27 augusti 2006 Dela Postat 27 augusti 2006 Det har varit en bra dag. Har hunnit med att: -Cykla 20 mil till en skog -Plocka ett par liter kantareller -Cykla 20 mil till mitt hem -Handla -Göra potatisgratäng och kantarellsås -Grilla -Bjuda polarna på potatisgratäng och kantarellsås -Dricka öl -Palla plommon -Palla äpplen -Skriva ett foruminlägg En bra dag. Jag är jäääättemätt. Någon som vill ha potatisgratäng? edit: 20 mil? shit, det hade varit saftigt. Kilometer, bröder och systrar. Kilometer. 😄 Åhåå... Själv har jag bara hunnit med att: -Dricka öl -Gå 20 m till taxin -Gå in på matfestivalsområdet (En sådan pågår i min kommun) -Dricka öl -Gå till närmsta matstånd (det var då väldigt vad jag går) -Träffa mina polare -Drack mer öl -Fick hak på ett par brudar -Bjöd den ena på käk (den andra försvann mystiskt) -Nuppade bruden i en park -Ger bruden min adress och nr ifall att hon också försvinner -Rumla allmänt runt på området -Bruden försvinner -Dricka öl -Dricka öl -Träffade på den andra bruden igen -Stoppa ett bråk mellan mina polare -Dricka öl -Nuppa den andra bruden... I samma park... (det var då faen vad det går) -Dricka öl -Bjuda bruden på käk -Dricka öl -Taxi hem, bruden stannade kvar och skulle leta upp sin kompis... Vem står inte utanför min port och väntar om inte den första bruden... 😛 😮😮 Teach me Teach me!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 27 augusti 2006 Dela Postat 27 augusti 2006 Det har varit en bra dag. Har hunnit med att: -Cykla 20 mil till en skog -Plocka ett par liter kantareller -Cykla 20 mil till mitt hem -Handla -Göra potatisgratäng och kantarellsås -Grilla -Bjuda polarna på potatisgratäng och kantarellsås -Dricka öl -Palla plommon -Palla äpplen -Skriva ett foruminlägg En bra dag. Jag är jäääättemätt. Någon som vill ha potatisgratäng? edit: 20 mil? shit, det hade varit saftigt. Kilometer, bröder och systrar. Kilometer. 😄 Åhåå... Själv har jag bara hunnit med att: -Dricka öl -Gå 20 m till taxin -Gå in på matfestivalsområdet (En sådan pågår i min kommun) -Dricka öl -Gå till närmsta matstånd (det var då väldigt vad jag går) -Träffa mina polare -Drack mer öl -Fick hak på ett par brudar -Bjöd den ena på käk (den andra försvann mystiskt) -Nuppade bruden i en park -Ger bruden min adress och nr ifall att hon också försvinner -Rumla allmänt runt på området -Bruden försvinner -Dricka öl -Dricka öl -Träffade på den andra bruden igen -Stoppa ett bråk mellan mina polare -Dricka öl -Nuppa den andra bruden... I samma park... (det var då faen vad det går) -Dricka öl -Bjuda bruden på käk -Dricka öl -Taxi hem, bruden stannade kvar och skulle leta upp sin kompis... Vem står inte utanför min port och väntar om inte den första bruden... 😛 😮😮 Teach me Teach me!!! Se då samtidigt till att han lär dig hur man använder kondom 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 27 augusti 2006 Dela Postat 27 augusti 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khazad Postat 27 augusti 2006 Dela Postat 27 augusti 2006 Ett blygsamt, men rättframt förslag om gruppsex? 😄 jo, tänkte också på det 😛 sedan måste det ha varit ganska lite öl, för du verkar komma ihåg väldigt bra för att hadruckit ganska mycket, inte för att jag har något bra tidsperspektiv men 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 27 augusti 2006 Dela Postat 27 augusti 2006 äsch. De e bara å ta läget... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts