Jump to content
Annons

Struktbacken


Recommended Posts

LÅTNAMN: Extasis

ARTIST/GRUPP: Dana, Strukt

GENRE: Melodisk trance

LÅTLÄNGD: 6:13

KOMPOSITÖR: Danabacken, Strukt

PRODUCENT: ---

EV. MEDVERKANDE: ---

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT: mp3

STORLEK: 8.5 mb

STATUS: ..tja, klar.

LÅTLÄNK

Jajjemen, då har jag och Strukt slagit våra kloka skallar samman och gjort en trancelåt. Säg gärna vad ni tycker om.. allt. Kommentarer är alltid lika välkommna! 😳

main.gif

Mvh Danabacken och Strukt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Nu är det här inte min kopp te, men jag gör ändå ett försök att tycka. Kan börja med att säga att jag annars inte gillar trance alls, men jag gillar den här låten!

Om jag jämför med de få trancelåtar jag har lyssnat på tidigare (dvs de som spelas på de svenska webradiostationerna) så tycker jag att det här är minst lika bra som dom.

Min erfarenhet av trance är jag brukar tröttna på låtarna efter nån minut, oftast för att dom upprepar samma instrumentala melodi och det tycker jag inte är särskilt intressant att lyssna på. Jag känner inte samma behov av att stänga av när jag lyssnar på den här låten, ärligt talat så har jag lyssnat på den tre gånger nu och jag tror att det blir en till gång när den är slut!

Link to comment
Dela på andra sajter

vart har du fått tag i dina samples??....om det är något man måste köpa så är jag inte intresserad....finns det inget demo till det, så man kan pröva lite först 😳 ...det är alltid gött 😉 .....och en sista fråga, vad för program använder du??

riktigt nice låt BTW... 🙂 Booh Yah!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...