freddie Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 Finns det nån trummaskin (typ Battery etc) som går att köra i Standalone läge? Tanken är att jag ska kunna lira gura till den för övnings skull utan att behöva starta nåt sequenser värd-program.
Itzhak Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 Finns det nån trummaskin (typ Battery etc) som går att köra i Standalone läge? Tanken är att jag ska kunna lira gura till den för övnings skull utan att behöva starta nåt sequenser värd-program. ja. exempelvis bfd.
DrHans Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 Finns det nån trummaskin (typ Battery etc) som går att köra i Standalone läge? Tanken är att jag ska kunna lira gura till den för övnings skull utan att behöva starta nåt sequenser värd-program. ja. exempelvis bfd. Låter dyrt för ändamålet. Bättre att du köper några loopar och lirar till
Linus Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 Vilken budget? Och kan du inte köra Battery standalone också? 😉
rainydays Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 Jamstix är en billig trummis som antingen jammar med dig eller spelar vad den blir tillsagd att spela 😉 Den går bra att köra i SAVIhost eller dylikt så blir den standalone 😛
IDF Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 Band in a box? 😉 Lol! Tänkte också på den! 😮 mycket bra program! har en demo liggande av det på ngn skiva! det kickar ass!! (asbra o jamma jazz med!!)
freddie Postat 21 juni 2006 Trådstartare Postat 21 juni 2006 http://www.mymusictools.com/download/drum-machines/ Perfekt! Tack för tipset. Precis vad jag ville ha fast bättre 😠
hegobald Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 http://www.mymusictools.com/download/drum-machines/ Perfekt! Tack för tipset. Precis vad jag ville ha fast bättre 😄 Vassego! Fast jag tackar google.. Jag är en jäkel på att Googla 😉
dancedancedance Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 ähh. det är ju bara att ta sin gamla casiokeyboard. den med 100 färdiginspelade komp och låtar som man kan spela med.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.