Mosquito (oregistrerad) Postat 28 juni 2006 Dela Postat 28 juni 2006 Varför inte göra den trådlösa anslutning trådlös? Fast då är totalpriset snart är uppe i vad en Tranzport kostar. 😆 http://mikrodatorn.idg.se/ArticlePages/200...1_MD549.dbp.asp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dancedancedance Postat 28 juni 2006 Dela Postat 28 juni 2006 damn va jag är smart 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Violiner Postat 28 juni 2006 Dela Postat 28 juni 2006 Ja, att dra en sladd för att få den trådlösa fjärrstyrningen att fungera låter ju smart... 🙂 Är det inte enklare att dra en sladd från början. 🥰 Och är det en vägg emellan så är ju displayen på Tranzport en ganska bra funktion så man ser vad man gör... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 28 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 28 juni 2006 Ja, att dra en sladd för att få den trådlösa fjärrstyrningen att fungera låter ju smart... 🙂 Är det inte enklare att dra en sladd från början. 🥰 Och är det en vägg emellan så är ju displayen på Tranzport en ganska bra funktion så man ser vad man gör... 😄 Alla vill väl hellre ha en tranzport men det handlar om pengar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Violiner Postat 28 juni 2006 Dela Postat 28 juni 2006 (redigerat) Ja, att dra en sladd för att få den trådlösa fjärrstyrningen att fungera låter ju smart... 😉 Är det inte enklare att dra en sladd från början. 😄 Och är det en vägg emellan så är ju displayen på Tranzport en ganska bra funktion så man ser vad man gör... 😉 Alla vill väl hellre ha en tranzport men det handlar om pengar. Det var väl närmast sladden till den trådlösa jag tyckte var litet lustig. Måste man ändå dra en sladd blir det väl billigare att dra en sladd till det vanliga tangentbordet... 😉 Redigerat 28 juni 2006 av Violiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 28 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 28 juni 2006 Ja, att dra en sladd för att få den trådlösa fjärrstyrningen att fungera låter ju smart... 😉 Är det inte enklare att dra en sladd från början. 😄 Och är det en vägg emellan så är ju displayen på Tranzport en ganska bra funktion så man ser vad man gör... 😉 Alla vill väl hellre ha en tranzport men det handlar om pengar. Det var väl närmast sladden till den trådlösa jag tyckte var litet lustig. Måste man ändå dra en sladd blir det väl billigare att dra en sladd till det vanliga tengentbordet... 😉 Fast det handlade ju om att isåfall flytta motagern till inspelningsrummet för att kunna vara trådlös i det rummet. Så då tycker inte jag att det är lustigt. Hajjar du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Violiner Postat 28 juni 2006 Dela Postat 28 juni 2006 Ja, att dra en sladd för att få den trådlösa fjärrstyrningen att fungera låter ju smart... 😉 Är det inte enklare att dra en sladd från början. 😄 Och är det en vägg emellan så är ju displayen på Tranzport en ganska bra funktion så man ser vad man gör... 🙁 Alla vill väl hellre ha en tranzport men det handlar om pengar. Det var väl närmast sladden till den trådlösa jag tyckte var litet lustig. Måste man ändå dra en sladd blir det väl billigare att dra en sladd till det vanliga tengentbordet... 😉 Fast det handlade ju om att isåfall flytta motagern till inspelningsrummet för att kunna vara trådlös i det rummet. Så då tycker inte jag att det är lustigt. Hajjar du? Jodå, jag hajar allt hur du resonerar. Men, sorry, hoppas du inte blir sur, med all respekt, så tycker jag fortfarande att det är litet lustigt... 🙂 Förra inlägget var förresten nummer 666 för min del, undrar vad det betyder i sammanhanget... 😉😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 28 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 28 juni 2006 Ja, att dra en sladd för att få den trådlösa fjärrstyrningen att fungera låter ju smart... 😉 Är det inte enklare att dra en sladd från början. 😄 Och är det en vägg emellan så är ju displayen på Tranzport en ganska bra funktion så man ser vad man gör... 🙁 Alla vill väl hellre ha en tranzport men det handlar om pengar. Det var väl närmast sladden till den trådlösa jag tyckte var litet lustig. Måste man ändå dra en sladd blir det väl billigare att dra en sladd till det vanliga tengentbordet... 😉 Fast det handlade ju om att isåfall flytta motagern till inspelningsrummet för att kunna vara trådlös i det rummet. Så då tycker inte jag att det är lustigt. Hajjar du? Jodå, jag hajar allt hur du resonerar. Men, sorry, hoppas du inte blir sur, med all respekt, så tycker jag fortfarande att det är litet lustigt... 🙂 Förra inlägget var förresten nummer 666 för min del, undrar vad det betyder i sammanhanget... 😉😉 Sur blev jag inte. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.