martinm Postat 18 juni 2006 Dela Postat 18 juni 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Midsommarkväll ARTIST/GRUPP: m GENRE: Visa LÅTLÄNGD: 2,04 KOMPOSITÖR: m PRODUCENT: m INSPELNINGSÅR: 05-06 FORMAT: mp3 192 STORLEK: 2,9 STATUS: Skiss Tycker att det är en passande tid att lägga in den här demon. Ni som är uppmärksamma kanske känner igen den från studiofestivalen med sommarplågor. Alltså, ta det lugnt med krökat i midsommar och ta hand om familj o vänner 😛 Här är texten också, för er som vill sjunga med: Midsommarkväll, har tömt mitt sista glas. Jag glömde plocka blommor. Alla drömmar gick i kras. Kläderna är söndriga. Jag luktar som ett as. Midsommarkväll. Släpp in mig älskling, jag börjar frysa så. Grannen som jag hångla´med har jag bett att gå. Jag borde inte badat med alla kläder på. Midsommarkväll. Älskling det blir bättre nästa år, det kan jag lova dig. O jag ska bara göra som du vill, ja, jag ska lyda dig. Älskling det blir bättre nästa år. Midsommarkväll, glassplitter i min fot. Ett blåmärke i pannan. Jag är en idiot. Jag skulle inte druckit upp snapsen så pass fort. Midsommarkväll. OBS!!!!!!!! Nykodad fil i inlägg nedan, scrolla vidare 😛 mid2006.mp3 Redigerat 21 juni 2006 av martinm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lundberg Postat 18 juni 2006 Dela Postat 18 juni 2006 Stilig sång det där! Sparar den på hårddisken, tror jag... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
martinm Postat 19 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 19 juni 2006 Stilig sång det där! Sparar den på hårddisken, tror jag... 😮 Tack, alltid bra som varnande exempel 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chrickon Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Stämningsfullt och vackert! Tack för varningen 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
martinm Postat 20 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 20 juni 2006 Stämningsfullt och vackert!Tack för varningen 😎 Det var så lite så... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 20 juni 2006 Dela Postat 20 juni 2006 Åh vilka minnen du väcker! 🙂 (Inte textmässigt, men studiofestivalmässigt) 😉 Trots 192 kbps låter mp3:an väldigt slaskigt och dåligt. Kan du inte koda om ny fil? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
martinm Postat 21 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 21 juni 2006 Åh vilka minnen du väcker! 😕(Inte textmässigt, men studiofestivalmässigt) 😛 Trots 192 kbps låter mp3:an väldigt slaskigt och dåligt. Kan du inte koda om ny fil? Vete tusan om det är kodningen det beror på. Här är en annan variant i alla fall, bättre eller sämre? midsom1.mp3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Grannen Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Fin låt. Men har du hånglat med mig? Mvh Grannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
martinm Postat 21 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 21 juni 2006 Fin låt. Men har du hånglat med mig?Mvh Grannen Urk...urk...urk... fort fram med nåt starkt att skölja munnen med... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Åh vilka minnen du väcker! 😕(Inte textmässigt, men studiofestivalmässigt) 😛 Trots 192 kbps låter mp3:an väldigt slaskigt och dåligt. Kan du inte koda om ny fil? Vete tusan om det är kodningen det beror på. Här är en annan variant i alla fall, bättre eller sämre? Nae, det gjorde knappt nåt skillnad alls... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.