Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Om du funderar att göra en danceversion pĂ„ den sĂ„ mĂ„ste jag tyvĂ€rr komma hem till dig och riva sönder din cykel 😕

Postat

Om du gör en cover sĂ„ vill jag höra, favvolĂ„ten som barn 😕

Skicka pm isf.

Postat

Kunderna kommer, kunderna gÄr, pÄ Roys och Rogers mack, nÄgra Àr beiga, nÄgra Àr blÄ, pÄ Roys och Rogers mack ..

En lite rolig detalj som jag la mĂ€rke till nĂ€r jag köpte DVD-samlingen, och som jag inte minns frĂ„n nĂ€r jag var barn, Ă€r att de har olika artister som sjunger Mackentemat i vinjetten till varje enskilt avsnitt. 🙂

Postat

Jag har LP:n.

"Farsan, jag vill ha en synt! Farsan, jag vill ha en synt!" 😛

Postat
Jag har LP:n.

"Farsan, jag vill ha en synt! Farsan, jag vill ha en synt!" 😛

Shit vad coolt! 🙂

Postat
Kunderna kommer, kunderna gÄr, pÄ Roys och Rogers mack, nÄgra Àr beiga, nÄgra Àr blÄ, pÄ Roys och Rogers mack ..

En lite rolig detalj som jag la mĂ€rke till nĂ€r jag köpte DVD-samlingen, och som jag inte minns frĂ„n nĂ€r jag var barn, Ă€r att de har olika artister som sjunger Mackentemat i vinjetten till varje enskilt avsnitt. 😆

Har för mej att det var i olika musikstilar oxo. Om jag inte minns fel sĂ„ var ett par av de dĂ€r vinjetterna pĂ„ svensktoppen oxo 🙁

Postat

En lite rolig detalj som jag la mĂ€rke till nĂ€r jag köpte DVD-samlingen, och som jag inte minns frĂ„n nĂ€r jag var barn, Ă€r att de har olika artister som sjunger Mackentemat i vinjetten till varje enskilt avsnitt. 😆

Har för mej att det var i olika musikstilar oxo. Om jag inte minns fel sĂ„ var ett par av de dĂ€r vinjetterna pĂ„ svensktoppen oxo 😆

JodĂ„, varje artist/musiker satte ju sin egna prĂ€gel pĂ„ det 😛..

Dock sĂ„ lĂ„ter alla ganska sĂ„ typiskt 80-tal 🙁 ..

Om de var pĂ„ Svensktoppen vĂ„gar jag inte sĂ€ga nĂ„got om dock 😆

/Daniel

Postat
ska va till nÄgra kÀcka personer som ska sjunga till den.

hÀrligt uppdrag!

Är det inte viktigare att kolla att tonarten passar dem, Ă€n att det Ă€r samma som i originalet...? 🙁

Postat

hÀrligt uppdrag!

Är det inte viktigare att kolla att tonarten passar dem, Ă€n att det Ă€r samma som i originalet...? 😏

Han kanske har "en sÄn dÀr pitch pÄ sin data"..

Postat

hÀrligt uppdrag!

Är det inte viktigare att kolla att tonarten passar dem, Ă€n att det Ă€r samma som i originalet...? 😏

LÄtar lÄter alltid bÀst i originaltonart!

EOD!

Postat

hÀrligt uppdrag!

Är det inte viktigare att kolla att tonarten passar dem, Ă€n att det Ă€r samma som i originalet...? 🙂

LÄtar lÄter alltid bÀst i originaltonart!

EOD!

Inte om det Ă€r fel tonart för sĂ„ngaren eller sĂ„ngerskan 😄

Postat

det var sÄ hÀr att de ville sjunga i orginaltonarten.

synthen fick jag f.ö av en gammal flamma.

(fast egentligen Àr det en gammal casiokeyboard som jag anvÀnder som midikeyboard.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar Ă€r inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.