Jump to content
Annons

Sommar-IRL Stockholm


mornel

Recommended Posts

Danny Cort (oregistrerad)
Åh det låter verkligen så underbart jätteroligt. Skulle verkligen vilja komma över och spela kubb. Lycka till hursomhelst. Hoppas det är soligt 😄

Det kommer gå åt helvete Maxine.

Är du sugen på lite good ol' ass-whoopin' så kan vi ju ta tåget upp.

Kom igen nu!

Ja, det vore jätteroligt att se när Florian le Sage gör slarvsylta av Lynxo.

In the name of rock n' roll.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 400
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Åh det låter verkligen så underbart jätteroligt. Skulle verkligen vilja komma över och spela kubb. Lycka till hursomhelst. Hoppas det är soligt 😕

Det kommer gå åt helvete Maxine.

Är du sugen på lite good ol' ass-whoopin' så kan vi ju ta tåget upp.

Kom igen nu!

Ja, det vore jätteroligt att se när Florian le Sage gör slarvsylta av Lynxo.

In the name of rock n' roll.

Hörru, det var inte jag som startade en hattråd mot Florian. 😄 Men jag håller med om att det vore intressant att träffa Florian i verkliga livet. Men vill du fortsätta Florian-diskussion, ta det gärna över PM eller i den andra tråden, istället för att förstöra en annars trevlig tråd. :rolleyes:

Redigerat av Lynxo
Link to comment
Dela på andra sajter

Kom på när jag tittade i kalendern att jag är i Estland med familjen 30 juni till 3 juli,

blääää...

så du kan ta bort mig ifrån listan..

//S

Du ser, jag gjorde rätt i att ignorera dig frånn första början 😆

Skämt åsido, tråkigt att du inte kan komma. Men vi ses på nästa, eller hur?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom på när jag tittade i kalendern att jag är i Estland med familjen 30 juni till 3 juli,

blääää...

så du kan ta bort mig ifrån listan..

//S

Trist Sounden. Men det kan väl vara kul i Estland oxå...

Om det är fint väder så får nog faktiskt frugan och ungarna hänga på också, börjar få dåligt samvete över hur mycket jag är borta med kompisar.

Dessutom är grabben (9år) bättre på kubb än jag, men jag kan dricka mera bärs än han 😕

/R

Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)
Åh det låter verkligen så underbart jätteroligt. Skulle verkligen vilja komma över och spela kubb. Lycka till hursomhelst. Hoppas det är soligt 😎

Det kommer gå åt helvete Maxine.

Är du sugen på lite good ol' ass-whoopin' så kan vi ju ta tåget upp.

äh lägg ner ditt grabbiga lingo. Det nya nu är ödmjukhet och saft & bulle. 😎

Skåneträff du & jag och brämhults på söndag i slottis?

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Åh det låter verkligen så underbart jätteroligt. Skulle verkligen vilja komma över och spela kubb. Lycka till hursomhelst. Hoppas det är soligt 😆

Det kommer gå åt helvete Maxine.

Är du sugen på lite good ol' ass-whoopin' så kan vi ju ta tåget upp.

äh lägg ner ditt grabbiga lingo. Det nya nu är ödmjukhet och saft & bulle. 😉

Skåneträff du & jag och brämhults på söndag i slottis?

Jag är med.

Lätt.

Men kan vi inte ses i Pilis istället? Det är närmare för både dig och mig & så slipper vi alla cruising-bögar som stryker omkring bland buskarna...

& förrsten - vad ska man med ödmjukhet & saft till när man har 5 flak Mariestads, Malmö's smyggaste tjejer, sexsiffrigt på lönekontot & Peter Dalles samlade verk på DVD?

Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)
& förrsten - vad ska man med ödmjukhet & saft till när man har 5 flak Mariestads, Malmö's smyggaste tjejer, sexsiffrigt på lönekontot & Peter Dalles samlade verk på DVD?

Jag tänkte mer rödrutig duk, myror som går passgång, flätad korg & kanske lite trevlig & kulturell konversation.´och..

Näförfan, bakvänd tourettes. Jag skojar. Fernetfrukost i pilis kl 3. Sen ribban & så kan vi slåss om vem som är Mr. beach 2006.

närmare för både dig och mig & så slipper vi alla cruising-bögar

Är du slö eller? De har ju IRL i stockholm.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu får ni norrlänningar starta en egen tråd tycker jag! :rolleyes:

Vi har fortfarande inte bestämt plats. Jag tycker att vi ska försöka hitta en någorlunda tom yta. Finns det några såna i Stockholm första Juli? Gärdet är inget dumt förslag. Tanto, Galärparken och Rålis tror jag alla kommer vara fulla av solbadare.

gärdet!!!!!!! jaaaaaaaa!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu får ni norrlänningar starta en egen tråd tycker jag! :rolleyes:

Vi har fortfarande inte bestämt plats. Jag tycker att vi ska försöka hitta en någorlunda tom yta. Finns det några såna i Stockholm första Juli? Gärdet är inget dumt förslag. Tanto, Galärparken och Rålis tror jag alla kommer vara fulla av solbadare.

gärdet!!!!!!! jaaaaaaaa!!!!!

Gärdet funkar väl jättebra? Så pass stort att det inte finns någon risk att vi inte skulle få plats.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu får ni norrlänningar starta en egen tråd tycker jag! :rolleyes:

Vi har fortfarande inte bestämt plats. Jag tycker att vi ska försöka hitta en någorlunda tom yta. Finns det några såna i Stockholm första Juli? Gärdet är inget dumt förslag. Tanto, Galärparken och Rålis tror jag alla kommer vara fulla av solbadare.

gärdet!!!!!!! jaaaaaaaa!!!!!

Gärdet funkar väl jättebra? Så pass stort att det inte finns någon risk att vi inte skulle få plats.

ja gärdet är underbart! perfekt plats + att jag bor 1min där ifrån(särskrivning?)

Link to comment
Dela på andra sajter

ja gärdet är underbart! perfekt plats + att jag bor 1min där ifrån(särskrivning?)

Farligt, farligt 🙂

Då blir det efterfest hos dig dvs. vi spelar in en låt 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Det vore grymt att vara med, men..... jag ska ju vara best man på ett bröllop den dagen. Lite svårt att kombinera med en IRL i stockholm. Men om ni tar IRL:en i närheten av grisslehamn kanske jag kommer förbi en stund mellan bröllopet och middagen.

Någon som föresten är grym på att skriva tal? Har förstått att man som best man förväntas säga något på middagen....äh vafan det får väl bli det vanliga fyllejiddret 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Börja så här och säg sedan vad faan du vill:

"Äkta kärlek är svårt att hitta. Ibland kan man tro att man verkligen har hittat äkta kärlek, till den dagen du tar det tidigare flyget hem från Göteborg och ett par nakna människor hoppar ut ur badrummet med förbundna ögon som om det är någon jävla show med joe labero, redo att dubbelmacka din flickvän..."

Ahhh, old school...

Trist att du inte kommer, snuskis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Börja så här och säg sedan vad faan du vill:

"Äkta kärlek är svårt att hitta. Ibland kan man tro att man verkligen har hittat äkta kärlek, till den dagen du tar det tidigare flyget hem från Göteborg och ett par nakna människor hoppar ut ur badrummet med förbundna ögon som om det är någon jävla show med joe labero, redo att dubbelmacka din flickvän..."

Ahhh, old school...

Trist att du inte kommer, snuskis.

😆😆 !!!

ja tråkigt att han inte kan 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...