Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Förresten

Jag håller med T.Körberg.

Det känns som ett enda gapande hennes sång.Och så tänker jag på denne Ulf Ekman i Storvreta som suger folk på pengar.Huschane meg. (dialekt.Förklarar bara för ikkesvenskar) 😎

Annons
Postat
😳

Är det jag som är hopplöst ute nu igen? Jag förstår inte vad den här tråden handlar om.

du är inte ensam.. förvirringen är total!

tsmalmbe (oregistrerad)
Postat

Vafan, ingen har nämnt DC++ i denna tråd ännu?

Postat
Jag fattar fortfarande ingenting av den här tråden... 😉😉😆😲

Hade du förstått... så hade vi varit tvungna att döda dig. 😠😛😳

tsmalmbe (oregistrerad)
Postat

Troligen har väl inte nån tagit LSD, utan snarare blivit ett offer för DDT-överdos?

DDT.jpg

Postat
DDT, diklordifenyltrikloretan eller 1,1,1-triklor-2,2-bis (4-klorfenyl)etan, är ett insektsgift som används i områden som har stora problem med insektsburen malaria och tyfus. Tidigare användes det i stor skala på åkrar.
Postat
DDT, diklordifenyltrikloretan eller 1,1,1-triklor-2,2-bis (4-klorfenyl)etan, är ett insektsgift som används i områden som har stora problem med insektsburen malaria och tyfus. Tidigare användes det i stor skala på åkrar.

Det är inte bra.

Giftikgt å dannt 😄

Postat

Det är inte bra.

Giftikgt å dannt 😏

Jag hittade en grym bild som jag ville använda som omslag på ett album en gång... liten naken ungen blir duschad med DDT via klassisk spruta a´la insektsbesprutning av sjuksköterska. Sköterskan hade givetvis typ gasmask på sig. Ungen helt näck. 😆 Tur man inte var liten och sjuk för typ 60 år sedan...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.