Jump to content
Annons

mac intel duocore


jonny snickare (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons

Slutet på maj säger digidesign på deras hemsida.

Pm:ade "protools" på detta forum nyligen då han jobbar på digidesign och han skrev samma sak :" Digidesign har jobbat stenhårt med detta under en lång tid nu, helt i händerna på Apple när det gäller tidsplanen. Vad jag vet håller vi tidsplanen och i slutet av Maj skall det vara klart"

Jag och min intel core solo väntar med dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

jonny snickare (oregistrerad)

Hoppas det inte blir försenat! Jag har byggt hyfsat fet studio i källaren och köpte 20" imacen+002r med command 8 contollen. Hade ett par genelec 1030 sen förut som jag kompletterade med en 7050b sub. Nu har jag suttit och spelat cdsivor sen feb. Suger.........

Link to comment
Dela på andra sajter

haha , jo jag har bara suttit och sett crapiga filmer för jag väntar också med min mbox...

Men du har inte kört bootcamp?

fast å andra sidan så sålde jag inte min pc för att köpa en mac att köra xp så...

Link to comment
Dela på andra sajter

jonny snickare (oregistrerad)

Nu ska jag sitta här och dricka whisky tills deluxe ringer och säger att jag kan hämta mina grejor!

SKÅL!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Återkom gärna med kommentarer och resultat från ett "DaveC-test" när ni fått igång grejerna.

Om de nya intelmacarna orkar vad de lovar så kanske det blir ett plattformsbyte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Davec-test är en form av test som uppkom i PT-världen där man slängde på eq, comp, slap delay, med delay, long delay (har jag för mig i version I av testet) och i version två av testet fem d-verb.

Man slängde alltså upp så många fulla kanaler man kunde och spelade in utan att systemet sa ifrån. Fyllde man alla 32 audiokanalerna fortsatte man med bussar.

En sorts penismätning av systemen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...