Bassebas Postat 17 maj 2006 Postat 17 maj 2006 (redigerat) Oj! jag har inte presenterat mig ennu! Okej, jag kallas för basse och jag spelar bas i ett Ă„lĂ€ndskt band som heter SkrĂ€lldus. Jag Ă€r rĂ€tt ny pĂ„ fronten med att spela in och tyckte den hĂ€r sidan verka trevlig. đ Ha de! Redigerat 17 maj 2006 av Bassebas
Bassebas Postat 17 maj 2006 TrĂ„dstartare Postat 17 maj 2006 hmm ja du! Skulle vĂ€l kalla det metall av nĂ„got slag. Skrik, smatter o.s.v đ
steflund Postat 17 maj 2006 Postat 17 maj 2006 hmm ja du! Skulle vĂ€l kalla det metall av nĂ„got slag. Skrik, smatter o.s.v đ Hej och vĂ€lkommen. Det finns en vĂ€ldigt basist i PiteĂ„ som kallas just som ditt nick. SĂ„ det kanske Ă€r det basnamnet som Ă€r mest anvĂ€nt nu? Smattermusik Ă€r vĂ€ldigt kul.
Bassebas Postat 17 maj 2006 TrĂ„dstartare Postat 17 maj 2006 hmm ja du! Skulle vĂ€l kalla det metall av nĂ„got slag. Skrik, smatter o.s.v đ Hej och vĂ€lkommen. Det finns en vĂ€ldigt basist i PiteĂ„ som kallas just som ditt nick. SĂ„ det kanske Ă€r det basnamnet som Ă€r mest anvĂ€nt nu? Smattermusik Ă€r vĂ€ldigt kul. haha okej! nja nĂ€r jag typ var 7 Ă„r sĂ„ villa jag tydligen att det alltid skulle basa skitmycket hela tiden nĂ€r jag hörde pĂ„ musik đ och dĂ„ kallade storbrorsans kompisar mig för bassebas. haha đ och Ă„ andra sidan spelar jag ju bas som "huvudinstrument". đ
steflund Postat 18 maj 2006 Postat 18 maj 2006 hmm ja du! Skulle vĂ€l kalla det metall av nĂ„got slag. Skrik, smatter o.s.v đ Hej och vĂ€lkommen. Det finns en vĂ€ldigt basist i PiteĂ„ som kallas just som ditt nick. SĂ„ det kanske Ă€r det basnamnet som Ă€r mest anvĂ€nt nu? Smattermusik Ă€r vĂ€ldigt kul. haha okej! nja nĂ€r jag typ var 7 Ă„r sĂ„ villa jag tydligen att det alltid skulle basa skitmycket hela tiden nĂ€r jag hörde pĂ„ musik đ och dĂ„ kallade storbrorsans kompisar mig för bassebas. haha đ och Ă„ andra sidan spelar jag ju bas som "huvudinstrument". đ Hehe, det var ju en rolig orsak till smeknamnet, Ă€nnu roligare att du i dag spelar just bas. Om du ngn gĂ„ng Ă„ngrar val av instrument vet du ju vilka du ska skylla pĂ„. đ
Linus Postat 20 maj 2006 Postat 20 maj 2006 wilcomen Ă nĂ€, svenska Ă€r modersmĂ„l pĂ„ Ă land đź VĂ€lkommen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.