Solfeggio Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 Har sett flera modeller som ska tdligen vara bättre än konventionella. Har dock aldrig provat. Hur är den när det kommer till sång, jämfört med vanliga puffskydd i nylonskärm?
Solfeggio Postat 2 maj 2006 Trådstartare Postat 2 maj 2006 (redigerat) Ajdå, det var dumt. Helt fel kategori ser jag....måste ha blivit temporärt blind...... EDIT: Tråd flyttad / Neko Redigerat 2 maj 2006 av Neko
Itzhak Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 Har sett flera modeller som ska tdligen vara bättre än konventionella. Har dock aldrig provat. Hur är den när det kommer till sång, jämfört med vanliga puffskydd i nylonskärm? jag har provat med hönsnät, men det var inte tillräckligt finmaskigt. vad är det för modeller du har tittat på då?
Claes Holmerup Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 ...och jag märker att jag har glömt bort inspelningstester av sådant... igen... 😱 Nu har jag min referensmic (BLUE Babybottle) utlånad under denna veckan - men under nästa helg ska jag se till att bli klar med inspelningar med ett gäng olika puffskydd, så att folk kan lyssna och avgöra själva. 😱
captain nemo (oregistrerad) Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 Men genomför testen med en B1 - det verkar som om fler har den än en Baby Bottle... //nemo
Claes Holmerup Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 Eftersom jag misstänker att skillnaderna är extremt små, så vill jag använda den bästa micen jag har själv till alla sådana jämförande tester - så därför kör jag med min Babybottle. T3 eller Naked Eye skulle jag också kunna köra med, men de är kraftigare färgade, så jag tycker att Babybottle passar bäst.
Solfeggio Postat 2 maj 2006 Trådstartare Postat 2 maj 2006 Itzhak: de jag har tittat på är: Claes: intressant! Får avvakta så länge.......
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.