AXL THE ROCKER Postat 24 april 2006 Trådstartare Postat 24 april 2006 MC5, men det känns så självklart på nåt sätt? "AMERICAN RUUUUUSEE"...... OH-YEA-ALRIGHT!! FINNS REDAN I LISTAN SÅKLART!!
Jarnis Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 (redigerat) Några tips: Roky Erickson -- ett rockgeni, grymt underskattad. Och då är han ändå jävligt uppskattad. (checka även hans band 13th floor elevators, lite mer garageigt och 60-flummigt) Zeke - rockpunk, fullt ställ. Tidiga Def Leppard, innan de blev überproducerade. Saxon! Och så tjejerna: Girlschool Runaways L7 (redan nämnda) Inga superobskyra tips, visst, men ändå. EDIT: Och du gillar väl Guns, så kolla in Faster Pussycat. Redigerat 24 april 2006 av Jarnis
Hellpig Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 Roky Erickson -- ett rockgeni, grymt underskattad. Och då är han ändå jävligt uppskattad. (checka även hans band 13th floor elevators, lite mer garageigt och 60-flummigt) Instämmer, han är värd att lyssna på. Åtminstone vad det gäller musiken... Finns en video som en svensk )tror jag) kille gjort, där han följer Roky under några dagar. Ganska urflippad personlighet. 😆
sixties Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 (redigerat) Zeke - rockpunk, fullt ställ. kolla även sveriges motsvarighet puffball.= Zeke möter Motorhead. de har lagt av efter 4-5 plattor men 3/4 fortsätter i: The Ruling Class Puffballs hemsida, finns några låtar under music/cd´s12´s Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 24 april 2006 av sixties
AXL THE ROCKER Postat 24 april 2006 Trådstartare Postat 24 april 2006 Zeke - rockpunk, fullt ställ. kolla även sveriges motsvarighet puffball.= Zeke möter Motorhead. de har lagt av efter 4-5 plattor men 3/4 fortsätter i: The Ruling Class Puffballs hemsida, finns några låtar under music/cd´s12´s Your browser does not support the HTML5 audio tag Lokalpatrioten är visst framme!! 😆 Puffball är jag bekant med, dom rockar bra!
AXL THE ROCKER Postat 24 april 2006 Trådstartare Postat 24 april 2006 Fan "Faster Pussycat" va jävligt bra!!
TUFFTUFFTUFF Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 Ojaaa 😆 ,tänkte på dom,men så glömde jag..den skivan med Bathroom wall, Don´t you change that song och Babylon..åhh,vad heter den?!?Kanske bara Faster Pussycat?!?Ja,ja..mmm
AXL THE ROCKER Postat 24 april 2006 Trådstartare Postat 24 april 2006 captain beyond!! Asså...ojojoj...
Overkill Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Har du hört Gilby Clarke's skivor? Han har tre leler fyra på ginza för 10:- styck 😎
johahl Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 En polare skickade Pandora till mig i helgen. Helt lysande. Man söker på en artist eller låt så får man upp "liknande" musik. Den funkar väl inte helt hundra jämt, men den var schysst. Testa den, den kanske kan hjälpa dig att hitta ny musik. *edit* ändrat lite Schysst att man får höra låtar och inte bara ett namn. Ska lägga den i bokmärken, tack för tipset
AXL THE ROCKER Postat 26 april 2006 Trådstartare Postat 26 april 2006 Jag måste ge er ett HETT tips oxå, känner jag. THE MUGGS Hur jävla bra som helst, och schysst hemsida oxå!! 😲 http://www.themuggs.com/
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.