Jump to content
Annons

Bort bort bort...


Itzhak

Recommended Posts

det vore kanske inte så dumt att plocka bort "uppladdade filer" ifrån -åtminstone- forumets första sida. eftersom tanken är att man ska länka dit ifrån andra inlägg, så är det bara förvillande och utrymmestagande att ha även de "uppladdade filerna" bland de andra inläggen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
maxmaxmax (oregistrerad)

Blev någon purken på mitt lämmeltåg av dubbar? 🙂

Sant, jag håller med. Dessutom skulle jag önska att man kan lägga till fler filer i samma inlägg.

Redigerat av maxmaxmax
Link to comment
Dela på andra sajter

Blev någon purken på mitt lämmeltåg av dubbar? 😄

Sant, jag håller med. Dessutom skulle jag önska att man kan lägga till fler filer i samma inlägg.

dina musikaliska bidrag är alltid välkommna. gjorde dock själv lite fel då jag för ett par dagar sedan postade en inspelning. eftersom den visades på förstasidan så trodde jag inte att det var nödvändigt att länka till den ifrån en annan tråd, för att folk skulle kunna svara.

ja, fler filer vore inte dumt heller.

Link to comment
Dela på andra sajter

det vore kanske inte så dumt att plocka bort "uppladdade filer" ifrån -åtminstone- forumets första sida. eftersom tanken är att man ska länka dit ifrån andra inlägg, så är det bara förvillande och utrymmestagande att ha även de "uppladdade filerna" bland de andra inläggen.

Som just nu, då?

HONUNG laddar upp ett större antal bilder. Visst, dom är fina att titta på men man fattar liksom inte sammanhanget. Borde dom inte kunna läggas enbart som länkar i rätt topic?

Redigerat av giggsy
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...