Charles (oregistrerad) Postat 1 april 2006 Postat 1 april 2006 Hitta pÄ ditt eget pojkband! Vem kan hitta det bÀsta artistnamnen och band namnen. Mitt band blir The Boys Of Magic Och aristerna Àr: Starboy Sunlighet-Kid Sleepy-Dude Astroman KnÀck den om ni kan
AXL THE ROCKER Postat 1 april 2006 Postat 1 april 2006 (redigerat) Det va ju jÀtteroligt. Hhahahahaha... kristet skitkul. Hhahahahaha... Redigerat 1 april 2006 av AXL THE ROCKER
Nexustwins Postat 2 april 2006 Postat 2 april 2006 Hitta pĂ„ ditt eget pojkband! Vem kan hitta det bĂ€sta artistnamnen och band namnen. Mitt band blir The Boys Of Magic Och aristerna Ă€r: Starboy Sunlighet-Kid Sleepy-Dude Astroman KnĂ€ck den om ni kan đ Asss đ
Zyan Postat 2 april 2006 Postat 2 april 2006 Hitta pĂ„ ditt eget pojkband! Vem kan hitta det bĂ€sta artistnamnen och band namnen. Mitt band blir The Boys Of Magic Och aristerna Ă€r: Starboy Sunlighet-Kid Sleepy-Dude Astroman KnĂ€ck den om ni kan đ Pojkband ska vĂ€l alltid vara fem?
johahl Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 Hitta pĂ„ ditt eget pojkband! Vem kan hitta det bĂ€sta artistnamnen och band namnen. Mitt band blir The Boys Of Magic Och aristerna Ă€r: Starboy Sunlighet-Kid Sleepy-Dude Astroman KnĂ€ck den om ni kan đ Pojkband ska vĂ€l alltid vara fem? Den femte hade sĂ€kert vĂ„ldsamma tendenser och slutade i nĂ„got missbruk vilket ledde till att han blev sparkad. Jag ser redan fram emot hans solocomeback.
oakleaf (oregistrerad) Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 Hitta pĂ„ ditt eget pojkband! Vem kan hitta det bĂ€sta artistnamnen och band namnen. Mitt band blir The Boys Of Magic Och aristerna Ă€r: Starboy Sunlighet-Kid Sleepy-Dude Astroman KnĂ€ck den om ni kan đ Pojkband ska vĂ€l alltid vara fem? Mmmm...Jack Daniel's heter den 5:e.
claypool Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 Du menar vÀl Boyz Of Magic! Obligatoriskt dÄ dansband och pojkband Àr nÀrbeslÀktade.
Egghuvud Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 Vad sÀgs om "sju dvÀrgarna" karraktÀrena och deras karraktÀrsdrag Àr redan klara. Möjligen blir det lite copywriteproblem. Sedan slÀnger man in en bimbosnövit och saken Àr biff. Levande scenshow med mycken dans och de kan kopiera dansstegen frÄn disneyfilmen... Kidsen kan vÀljka vilken dvÀrg de vill dejta eller bli kÀra i. Finns redan som dockor... fan det hÀr kan bli hur stort som helst.
Micke H Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 Vad sĂ€gs om "sju dvĂ€rgarna" karraktĂ€rena och deras karraktĂ€rsdrag Ă€r redan klara. Möjligen blir det lite copywriteproblem. Sedan slĂ€nger man in en bimbosnövit och saken Ă€r biff. Levande scenshow med mycken dans och de kan kopiera dansstegen frĂ„n disneyfilmen... Kidsen kan vĂ€ljka vilken dvĂ€rg de vill dejta eller bli kĂ€ra i. Finns redan som dockor... fan det hĂ€r kan bli hur stort som helst. đđ
starboy (oregistrerad) Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 Hitta pÄ ditt eget pojkband! Vem kan hitta det bÀsta artistnamnen och band namnen. Mitt band blir The Boys Of Magic Och aristerna Àr: Starboy Sunlighet-Kid Sleepy-Dude Astroman KnÀck den om ni kan Jaha, jag vet inte om jag skall skratta eller grÄta ...
auto mode Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 Vad sÀgs om "sju dvÀrgarna" karraktÀrena och deras karraktÀrsdrag Àr redan klara. Möjligen blir det lite copywriteproblem. Sedan slÀnger man in en bimbosnövit och saken Àr biff. Levande scenshow med mycken dans och de kan kopiera dansstegen frÄn disneyfilmen... Kidsen kan vÀljka vilken dvÀrg de vill dejta eller bli kÀra i. Finns redan som dockor... fan det hÀr kan bli hur stort som helst. Det har Rammstein redan gjort i sin Sonne video. BÀst Àr nÀr han som lirar synth fÄr spanking av Snövit
Pelle Rylander Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Hogboyz; Oinky, Pink, Lard, Stie, Piglet. đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.