Jump to content
Annons

Starta eget pojkband

Recommended Posts

Charles (oregistrerad)
Postat

Hitta pÄ ditt eget pojkband! Vem kan hitta det bÀsta artistnamnen och band namnen.

Mitt band blir The Boys Of Magic

Och aristerna Àr:

Starboy

Sunlighet-Kid

Sleepy-Dude

Astroman

KnÀck den om ni kan :rolleyes:

Annons
Postat
Hitta pÄ ditt eget pojkband! Vem kan hitta det bÀsta artistnamnen och band namnen.

Och aristerna Àr:

Starboy

Sunlighet-Kid

Sleepy-Dude

Astroman

KnĂ€ck den om ni kan 😆

Asss 🙂

Postat

Ape-Teens

Postat

Och aristerna Àr:

Starboy

Sunlighet-Kid

Sleepy-Dude

Astroman

KnĂ€ck den om ni kan 😕

Pojkband ska vÀl alltid vara fem?

Postat

Och aristerna Àr:

Starboy

Sunlighet-Kid

Sleepy-Dude

Astroman

KnĂ€ck den om ni kan 😏

Den femte hade sÀkert vÄldsamma tendenser och slutade i nÄgot missbruk vilket ledde till att han blev sparkad.

Jag ser redan fram emot hans solocomeback.

oakleaf (oregistrerad)
Postat

Och aristerna Àr:

Starboy

Sunlighet-Kid

Sleepy-Dude

Astroman

KnĂ€ck den om ni kan 🙂

Mmmm...Jack Daniel's heter den 5:e.

Postat

Du menar vÀl Boyz Of Magic!

Obligatoriskt dÄ dansband och pojkband Àr nÀrbeslÀktade.

Postat

Vad sÀgs om "sju dvÀrgarna" karraktÀrena och deras karraktÀrsdrag Àr redan klara. Möjligen blir det lite copywriteproblem.

Sedan slÀnger man in en bimbosnövit och saken Àr biff. Levande scenshow med mycken dans och de kan kopiera dansstegen frÄn disneyfilmen... Kidsen kan vÀljka vilken dvÀrg de vill dejta eller bli kÀra i. Finns redan som dockor... fan det hÀr kan bli hur stort som helst.

Postat
Vad sÀgs om "sju dvÀrgarna" karraktÀrena och deras karraktÀrsdrag Àr redan klara. Möjligen blir det lite copywriteproblem.

Sedan slÀnger man in en bimbosnövit och saken Àr biff. Levande scenshow med mycken dans och de kan kopiera dansstegen frÄn disneyfilmen... Kidsen kan vÀljka vilken dvÀrg de vill dejta eller bli kÀra i. Finns redan som dockor... fan det hÀr kan bli hur stort som helst.

🙂🙂

Postat

Hogboyz;

Oinky, Pink, Lard, Stie, Piglet.

starboy (oregistrerad)
Postat

Och aristerna Àr:

Starboy

Sunlighet-Kid

Sleepy-Dude

Astroman

KnÀck den om ni kan :rolleyes:

Jaha, jag vet inte om jag skall skratta eller grÄta ...

Postat

Det har Rammstein redan gjort i sin Sonne video. BÀst Àr nÀr han som lirar

synth fÄr spanking av Snövit

Postat
Hogboyz;

Oinky, Pink, Lard, Stie, Piglet.

😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.