Guest Charles Posted April 1, 2006 Posted April 1, 2006 Hitta på ditt eget pojkband! Vem kan hitta det bästa artistnamnen och band namnen. Mitt band blir The Boys Of Magic Och aristerna är: Starboy Sunlighet-Kid Sleepy-Dude Astroman Knäck den om ni kan
AXL THE ROCKER Posted April 1, 2006 Posted April 1, 2006 (edited) Det va ju jätteroligt. Hhahahahaha... kristet skitkul. Hhahahahaha... Edited April 1, 2006 by AXL THE ROCKER
Nexustwins Posted April 2, 2006 Posted April 2, 2006 Hitta på ditt eget pojkband! Vem kan hitta det bästa artistnamnen och band namnen. Mitt band blir The Boys Of Magic Och aristerna är: Starboy Sunlighet-Kid Sleepy-Dude Astroman Knäck den om ni kan 😆 Asss 🙂
Zyan Posted April 2, 2006 Posted April 2, 2006 Hitta på ditt eget pojkband! Vem kan hitta det bästa artistnamnen och band namnen. Mitt band blir The Boys Of Magic Och aristerna är: Starboy Sunlighet-Kid Sleepy-Dude Astroman Knäck den om ni kan 😕 Pojkband ska väl alltid vara fem?
johahl Posted April 3, 2006 Posted April 3, 2006 Hitta på ditt eget pojkband! Vem kan hitta det bästa artistnamnen och band namnen. Mitt band blir The Boys Of Magic Och aristerna är: Starboy Sunlighet-Kid Sleepy-Dude Astroman Knäck den om ni kan 😏 Pojkband ska väl alltid vara fem? Den femte hade säkert våldsamma tendenser och slutade i något missbruk vilket ledde till att han blev sparkad. Jag ser redan fram emot hans solocomeback.
Guest oakleaf Posted April 3, 2006 Posted April 3, 2006 Hitta på ditt eget pojkband! Vem kan hitta det bästa artistnamnen och band namnen. Mitt band blir The Boys Of Magic Och aristerna är: Starboy Sunlighet-Kid Sleepy-Dude Astroman Knäck den om ni kan 🙂 Pojkband ska väl alltid vara fem? Mmmm...Jack Daniel's heter den 5:e.
claypool Posted April 3, 2006 Posted April 3, 2006 Du menar väl Boyz Of Magic! Obligatoriskt då dansband och pojkband är närbesläktade.
Egghuvud Posted April 3, 2006 Posted April 3, 2006 Vad sägs om "sju dvärgarna" karraktärena och deras karraktärsdrag är redan klara. Möjligen blir det lite copywriteproblem. Sedan slänger man in en bimbosnövit och saken är biff. Levande scenshow med mycken dans och de kan kopiera dansstegen från disneyfilmen... Kidsen kan väljka vilken dvärg de vill dejta eller bli kära i. Finns redan som dockor... fan det här kan bli hur stort som helst.
Micke H Posted April 3, 2006 Posted April 3, 2006 Vad sägs om "sju dvärgarna" karraktärena och deras karraktärsdrag är redan klara. Möjligen blir det lite copywriteproblem. Sedan slänger man in en bimbosnövit och saken är biff. Levande scenshow med mycken dans och de kan kopiera dansstegen från disneyfilmen... Kidsen kan väljka vilken dvärg de vill dejta eller bli kära i. Finns redan som dockor... fan det här kan bli hur stort som helst. 🙂🙂
Guest starboy Posted April 3, 2006 Posted April 3, 2006 Hitta på ditt eget pojkband! Vem kan hitta det bästa artistnamnen och band namnen. Mitt band blir The Boys Of Magic Och aristerna är: Starboy Sunlighet-Kid Sleepy-Dude Astroman Knäck den om ni kan Jaha, jag vet inte om jag skall skratta eller gråta ...
auto mode Posted April 3, 2006 Posted April 3, 2006 Vad sägs om "sju dvärgarna" karraktärena och deras karraktärsdrag är redan klara. Möjligen blir det lite copywriteproblem. Sedan slänger man in en bimbosnövit och saken är biff. Levande scenshow med mycken dans och de kan kopiera dansstegen från disneyfilmen... Kidsen kan väljka vilken dvärg de vill dejta eller bli kära i. Finns redan som dockor... fan det här kan bli hur stort som helst. Det har Rammstein redan gjort i sin Sonne video. Bäst är när han som lirar synth får spanking av Snövit
Recommended Posts