Jump to content
Annons

En ny låt av Dyerz Labora


Recommended Posts

* LÅTNAMN: Powder Swan

* ARTIST/GRUPP: Dyerz Labora

* GENRE: Minimalistisk musik

* LÅTLÄNGD: 7:11

* KOMPOSITÖR: Patrik Lundström

* PRODUCENT: Patrik Lundström

* INSPELNINGSÅR: 2006

* FORMAT: mp3

* STORLEK: 6.32 MB

* STATUS: Skiss/Färdigt Demo

Ja, vad ska säga om denna låt då. hmm... det tog en jävla tid innan jag blev klar med den. Mäst beroende på att jag inte orkade göra klart den och brist på inspiration. Så jag har egentligen ingen aning vad jag tycker om den här låten.

Det som är lite nytt med denna låt är att jag har försökt mig på mastering för första gången. tyvär så är det bara 120 kbps på den här versionen. skitpiss. Så då kanske man inte hör så mycket av ljudkvaliteten. men whatta hell...

Men skriv vad ni tycker om låten och ljudet. Men jag lägger upp låten för att jag vill höra vad ni tycker om själva låten. Det är mäst inressant för mig.... so bring it on!

07_Dyerz_Labora___Powder_Swan.mp3

Redigerat av dajerszz
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tja..

väntar på sången..3.40 in i låten..ingen sång?

fortfarande ingen sång..4.22

bruset gillar jag inte..annars stämnings fullt!

Det låter som från en stenkaka..bruset alltså..kanske meningen..5.54

ingen sång?

6.40--det blir nog ingen sång..trist

Det tekniska lämnar jag till andra att bedöma..sång hade varit fint!

MVH

Harmonica mike

Link to comment
Dela på andra sajter

Min Windows Media Player står och ansluter och ansluter när jag klickar på din fil (gäller alla som läggs upp på forumet). Alla som lägger upp låtarna med länkar till sin webb funkar däremot.

Någon som vet varför?

Link to comment
Dela på andra sajter

Min Windows Media Player står och ansluter och ansluter när jag klickar på din fil (gäller alla som läggs upp på forumet). Alla som lägger upp låtarna med länkar till sin webb funkar däremot.

Någon som vet varför?

Den "buffrar" = lagrar.. en stund(media playern alltså),,,tryck sedan på play..det bör funka.

MVH

Harmonica mike

Link to comment
Dela på andra sajter

Får meddelandet:

"Det går inte att spela upp filen. Media Player stöder eventuellt inte den aktuella filtypen eller den codec som användes för att komprimera filen." när jag laddar ner filen och öppnar i WMP10.

Fel-ID = 0xC00D1199, Villkors-ID = 0x00000000

Djäkla Bill - hur svårt ska det vara. Ångrar verkligen varje sekund att jag konverterade och kategoriserade hela skivsamlingen till WMP. Nu är man fast i ett skitsystem.

Link to comment
Dela på andra sajter

mjukt o snyggt!

Härligt plinkande o lugn skön gitarr. Tänker på ett barn som ligger o sover,,, du kan nog sälja den till BB eller iallafall prova spela upp den o se hur barnen reagerar. OJ nu satte en distad gitarr i gång...., funkar nog inte på BB... men illustrerar väl en skrikande baby...

JAg tycker du fångat en bra stämning.. gjort det fylligt med vind? som bakgrund o plingljudet e nice samt gitarren tills den börjar distar.. det köper jag inte helt... Klockan gillar jag också, men den kanske inte borde vara med hela tiden, för jag uppfattar det senare i låten som en fot som typ håller takten...

Bra!

Peace.

Link to comment
Dela på andra sajter

mjukt o snyggt!

Härligt plinkande o lugn skön gitarr. Tänker på ett barn som ligger o sover,,, du kan nog sälja den till BB eller iallafall prova spela upp den o se hur barnen reagerar. OJ nu satte en distad gitarr i gång...., funkar nog inte på BB... men illustrerar väl en skrikande baby...

JAg tycker du fångat en bra stämning.. gjort det fylligt med vind? som bakgrund o plingljudet e nice samt gitarren tills den börjar distar.. det köper jag inte helt... Klockan gillar jag också, men den kanske inte borde vara med hela tiden, för jag uppfattar det senare i låten som en fot som typ håller takten...

Bra!

Peace.

det är lite roligt, det är en bisvarm som låter. lite tråkigt att du tycker att klockorna är med för mycket. men de är trots allt bara med 5 omgångar... :rolleyes: men trevligt att du gillar det iaf...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...