Jump to content
Annons

The Arne Weise Experience


Recommended Posts

Schysst arr! Många roliga och bra idéer. Tyvärr lyfter det aldrig i alla dina långa solon på banjo, fiol mm. Det blir också lite livlöst med all kvantisering men det är kanske så du vill ha det om det fanns inspiration från tv-spelshållet.

Funkar på psykedelisk kinarestaurang. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

gammeljohan: Trevligt att du blev på bra humör av låten! Då känns det som "mission accomplished" från min sida 🙂 GentleGiant är ingenting som jag känner till. Får ta oss lyssna efter.

Grannen: Haha! Psykadelisk kinaresturang säger du? Var hittar man sådana? 😄 Lite roligt det här med Tv-spelssnacket. Jag har inte nämnt något om det men ändå så får jag tittlar som "svart bälte i nintendo" 😄 Trevligt att du lyssnade! Kvantisering är som sagt som den är. Ibland kvantiserar jag av bara farten men ska försöka hålla mig borta från den knappen i framtiden. Om det går 🙂

Tack för lyssningarna!

Link to comment
Dela på andra sajter

mornel: Tackar! Ja, i slutet av veckan ska jag ge mig på pippiprojektet. Vi får se vad som kommer ut på andra sidan maskineriet 😄

😳😉😳😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...