kurt_ko-ben Postat 26 mars 2006 Postat 26 mars 2006 vad är cubase nuendo o vad har man det till..är det ett sequenserprogram eller?
KillwithSkill Postat 26 mars 2006 Postat 26 mars 2006 Som SX typ fast mycket bättre. Mer funktioner. Används mycket till bla. film och surroundmixningar. Pissdyrt program, bortåt 20 papp för en licens.
Hans Postat 26 mars 2006 Postat 26 mars 2006 Som jag fattat det är det som SX + en massa funktioner för att ljudlägga film/dataspel, o.s.v! Men om man enbart gör musik så funkar Cubase SX lika bra... eller?
kurt_ko-ben Postat 26 mars 2006 Trådstartare Postat 26 mars 2006 jo jag vet att de va dyrt...bara såg att det stod nere i en studio i stan när jag va där...men de e inget man kör i sin hemstudio då nä..hehe
hegobald Postat 26 mars 2006 Postat 26 mars 2006 Nuendo är Steinbergs svar på ProTools.. Eller rättare sagt ett försök att konkurrera med/ut ProTools. Nuendo är inte så stark på MIDI-sidan utan är däremot bättre på surround och video-sidan.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.