Micke Lid (oregistrerad) Postat 25 mars 2006 Postat 25 mars 2006 hej är de någon som har tips på musiksiter där man kan få lägga in egenhändigt gjorda demos och kanske få konstruktiv kritik och lyssna på andra icke etablerade låtskrivare el musiker? 🙂 Mikey 🙂
osiris Postat 25 mars 2006 Postat 25 mars 2006 forum.studio.se ska vara jäkligt bra... men det är bara vad jag har hört! 🙂
Micke Lid (oregistrerad) Postat 25 mars 2006 Postat 25 mars 2006 forum.studio.se ska vara jäkligt bra... men det är bara vad jag har hört! 🙂 Ok skulle väl nämna förutom denna då🙂
Roger Postat 25 mars 2006 Postat 25 mars 2006 jamma.se men om det är konstruktiv kritik du är efter så vet jag egentligen ej, bortsett från detta forum då. Jamma är väl mest för att visa upp sig...mer eller mindre.
rainydays Postat 25 mars 2006 Postat 25 mars 2006 http://www.garageband.com får man nog den ärligaste kritiken på iaf. men rekommenderas inte för känsliga personer 😄 det jag gillar med den är att det inte är nån klubb för inbördes beundran iaf som så många andra musikcommunities lätt blir.
Micke Lid (oregistrerad) Postat 26 mars 2006 Postat 26 mars 2006 ok, jamma är´inget å ha de vet jag sen förut men garageband ska jag kolla upp, tack för inläggen!! Micke
Florian le Sage Postat 26 mars 2006 Postat 26 mars 2006 garageband.com bra mela.se ok,verkar inte hända så mycket... stagelime.com ??? soundclick.com mkt bra broadjam.com mkt bra voolife.se kostar tvärr pengar,var bra men har spårat ur...
Signert Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 På vilket sätt har Voolife spårat ur? För att vara värt att betala för måste det ju vara avsevärt mycket bättre än gratistjänsterna. Hur står sig Myspace.com? Verkar vara populärt.
Dreamtones Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 CTG Music Får nog lätt feedback om du ger feedback tillbaka. Men verkar inte vara så många pop/rock fans direkt tyvärr, utan mer trance/ambient och sånt... Men generellt bör det gå bra.
surikatmamma Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Hur står sig Myspace.com? Verkar vara populärt. Nackdelen är att man bara kan ladda upp fyra låtar och att man knappast får någon konstruktiv kritik på mixning och sånt. Däremot är det ett av de bästa sätten att visa upp sin musik på.
Florpy Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Du kan ju alltid ladda upp obegränsat på http://www.ubetoo.com En massa feedback i forumet, dessutom kostar det inte. Tvärtom.
Fertan Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Nackdelen är att man bara kan ladda upp fyra låtar och att man knappast får någon konstruktiv kritik på mixning och sånt. Däremot är det ett av de bästa sätten att visa upp sin musik på. Uppdatering; 10 låtar...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.