Jump to content
Annons

Tips: Halion Billigt


Hwagang

Recommended Posts

Det här ska väl egentligen postas under Nyheter eller nåt men moderatorerna ska väl ha nå å göra...

Tänkte bara tipsa ägare av Halion Player om en billig väg att uppdatera till Halion.

surfa in på steinberg.de , gå till online store och köp en uppgradering av Halion Player för EUR 159.00.

natti

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Usch, jag har Halion 2 original, jag förstår inte varför. har aldrig vart med om en produkt som kraschat och jävlats mer...

Oooooh, jag borde verkligen KÖPA kontakt.

Ja ,det har varit buggar hela vägen med trean också -bla en otäck rackare som gjorde att det började tjuta en elak ton om man lät programmet stå oanvänt en stund... läskigt för monitorerna -men nu är det och andra grejjer fixade -jag har testat kontakt också men tyckte inte det var stabilare precis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här ska väl egentligen postas under Nyheter eller nåt men moderatorerna ska väl ha nå å göra...

😛🙂😄

...ja det skulle ha varit en humor gubbe efter det där ..( jag kan inte posta i nyheter direkt) ville bara ge andra tips om den här uppgraderingsvägen som man kan tjäna typ nån tusenlapp på...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...