Jump to content
Annons

IDF

Recommended Posts

Hejsan..har pt 6.4 på en mac (panther 10.3.2)och har fått hem nya pluggar för mycket pengar ( vst) har vst-rtas adapter, och den hittar och gör om pluggarna till rtas, men jag får inte uppdem i PT.

hurvad när vad hur göra?

Jonas

Idf

Redigerat av IDF
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Du är säker på att pluggarna behandlats i wrappern och att den bildat rtaspluggar?

Jag är iofs PC-tölp, men där tar jag de pluggarna jag vill omvandla från min vst-mapp till wrapperns vstmapp, kör wrappern, sen är allt frid och fröjd när jag startar PT.

javisst.. redan kollat o säkrat.. 🙂 men det funkar ändå inte, har drumtrigger, (macversionen såklart..:rolleyes: ) lägger allt i rätt mapp o det..måste jag konfigurera i PT för att dom ska dyka upp ??

Jonas

Idf

Link to comment
Dela på andra sajter

Vart är din plugg mapp? Den borde finnas under>Mac HD>Bibliotek>Application Support>Digidesign>Plug-ins. Kolla så att den finns där och inte i din användarmapp.

redan kollat i den, o redan fixat det..men det funkar inte alls.. 😛

men fan får lösa det på ngt annat sätt... hoppas jag iaf..

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjo... det är bara så att en del pluggar inte funkar att "wrappa"

Har vart med om samma sak massa gånger: alltså wrappen genomförs ok och dom hamnar i rätt mapp och allt men hittars inte sen av PT..

Till och med från samma tillverkare tex: Majkens pan ó rama funkar bra men inte hans SubDuer synt!!

Hälp majken!!!! 😳😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjo... det är bara så att en del pluggar inte funkar att "wrappa"

Har vart med om samma sak massa gånger: alltså wrappen genomförs ok och dom hamnar i rätt mapp och allt men hittars inte sen av PT..

Till och med från samma tillverkare tex: Majkens pan ó rama funkar bra men inte hans SubDuer synt!!

Hälp majken!!!!  :rolleyes:  😆

satt uppe o övade trumslag på knäna en natt för ett tag sen o kom på att så är det nog..😳

men fick iofs hem andra pluggar idag..så jag ska nog ta vstpluggarna till en polare!

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...