Jump to content
Annons

Hej!


taylor815 (oregistrerad)

Recommended Posts

taylor815 (oregistrerad)

Jag är ny på det här forumet.

Jag spelar mest akustisk gitarr, men har även några elgitarrer.

Jag spelar gärna Beatles och Claptons "unplugged" + en massa liknande förståss. Jag spelar givetvis annat akustiskrelaterad musik också.

Jag anslöt mig till det här forumet för att få hjälp med teknisk information och tips & råd om investering av en mikrofon att ställa upp framför min akustiska gitarr.

Jag har lång erfarenhet av akustiska gitarrer och kan nog vara till stor hjälp när det gäller tekniska frågor angående den delen.

Jag har ett flertal akustiska gitarrer. Alla har inbyggd mikrofon. De flesta är Fishman och B-Band. Nu har jag skaffat en akustisk utan mik som jag tänkte mika upp framför. Både live och studio.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Dreamland Project (oregistrerad)

Välkommen!

Intressant med dina kunskaper om gitarrer. Är själv nyfiken på tekniska detaljer, och har insett att detta forum är ett av de bästa att få snabba svar på då kunskapsnivån ligger väldigt högt. Att det sedan är en utomordentligt trevlig stämmning här gör inte saken sämre 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

taylor815 (oregistrerad)
Hej hej! Släkt med Taylor Dayne månne? (Tell it to my heart)

Nejdå. Det är bara det att jag har haft Taylor 815 som huvudgitarr under en längre tid, och så har jag haft just "Taylor815" som nick på en massa andra forum.

Då blir det lättare att komma ihåg 😎 .

Link to comment
Dela på andra sajter

taylor815 (oregistrerad)
Då blir det lättare att komma ihåg  😉 .

😳 ..ja.. det är ju lätt hänt att glömma bort vad man heter egentligen.... 😄

/D

Den var kul, men du vet ju hur det är.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...