Jump to content
Annons

Ok, hej

Recommended Posts

awt (oregistrerad)
Postat

Hej, jag heter Anders, reggade mig hÀr för ett bra tag sedan o suttit o lurkat ibland, har dock inte skaffat en egen internet uppkoppling förÀn ett par dagar sedan sÄ nu kommer jag antagligen hÀnga hÀr lite oftare (borde man kanske inte hoppas pÄ egentligen men men...) har varit prenumerant pÄ studio sen den kom, var dyra engelska tidningar som gÀllde innan dess... (hÀnder ju att man köper nÄn sÄdan dÄ och dÄ fortfarande nÀr man blir desperat.)

Erhm, jag Àr 20 Är och gör musik, elektronisk musik, allt frÄn "drill 'n' bass" till ambient eller skitlugn pop eller nÄgot Ät det hÄllet. AnnvÀnder en hel del inspelat material i min musik ocksÄ, Àr dock inte skolad i nÄgot instrument.

Jag gör ocksÄ en hel del mindre kreativt arbete som Àr musik relaterat.. typ mixar Ät folk, spelar in, gör musik till teater etc. Massa smÄ projekt som Àr roliga men inte riktigt lika Àlskade som mitt personliga musik skapande.

TÀnker inte posta nÄgra url's till min musik, kÀnns "spammande" men om nÄgon vill prova min musik sÄ skriv till mig.

HEJ!

Annons
Postat

*visar runt*

Ja, sÄ hÀr bor vi...

Kom in och slĂ„ dig ner! 😳

KĂ€nn dig som hemma. Men inga fötter pĂ„ soffbordet. 😏

awt (oregistrerad)
Postat

AH tack för ett varmt vÀlkommnande alles, jag kÀnner mig redan som hemma, har stirrat pÄ era studios i "studio bild trÄden" nu ett bra tag... fan va lite prylar man har hah =D

NÄgra jÀtte balla trÄdar man mÄste lÀsa hÀr kanske som jag har missat ? kÀnner för nÄgot lite halvt lÀttsamt, just idag.

Postat

Tjena!

Postat

VĂ€lkommen! 😛

"drill 'n' bass"? FörlĂ„t en gamling, men Ă€r det lite som Black'n'Decker? 😕

awt (oregistrerad)
Postat
VĂ€lkommen! 😛

"drill 'n' bass"? FörlĂ„t en gamling, men Ă€r det lite som Black'n'Decker? 😕

Hah tack, aw, "drill 'n' bass" Àr lite som "drum 'n' bass" fast ofta ganska mycket snabbare, eller nÄtt hah... sjÀlva "drillet" bygger vÀl pÄ det att man ofta annvÀnder virvlar som Àr sÄ pass "snabba" att de börjar lÄta som borr ljud. JÀvla dumt jag vet. jag kan sjÀlv inte riktigt med genrer det Àr vÀldigt förrvirrande. men men, black 'n' decker haha "b 'n' d" =D

Postat
*visar runt*

Ja, sÄ hÀr bor vi...

Kom in och slĂ„ dig ner! 😄

KĂ€nn dig som hemma. Men inga fötter pĂ„ soffbordet. 😉

Har inte du skrivit det innan? 😄

-----------------------------------------------------------------------

Tjena tjena!

awt (oregistrerad)
Postat
Hejhej!

Det finns ju ett helt delforum för "spammande" av egen musik... SlĂ€ng upp nĂ„t dĂ€r vetja! 😠

AH ok, jag har inte riktigt hunnit orientera mig riktigt heh. Vettifan om jag har nÄgot vettigt att spamma dock, det Àr ju lite svÄrt att sÀga "Hej lyssna pÄ mina 4 album om ni vill, de finns hÀr, hÀr och hÀr" haha.. folk brukar vilja höra en ordentlig lÄt alternativt nÄgot "work in progress" som de kan kommentera. Men jag ska titta in i den trÄden o kanske lyssna pÄ nÄgot sjÀlv. musik förÄdet trÄkar ut mig för tillfÀllet ÀndÄ

PunkMackan (oregistrerad)
Postat
TÀnker inte posta nÄgra url's till min musik, kÀnns "spammande" men om nÄgon vill prova min musik sÄ skriv till mig.

VÀlkommen! Spamma gÀrna du...för min del Àr det ok. Surfar hellre in och kollar prylar Àn och mejla ihjÀl mig till alla som vÀgrar "spamma" men jag respekterar dit beslut... Ha de gött!

awt (oregistrerad)
Postat

VÀlkommen! Spamma gÀrna du...för min del Àr det ok. Surfar hellre in och kollar prylar Àn och mejla ihjÀl mig till alla som vÀgrar "spamma" men jag respekterar dit beslut... Ha de gött!

HAj!, jag tvekar ju inte att spamma =D ville ju dock inte göra det i min första "hej jag Àr awt" trÄd, sÄdant brukar ju knappast vÀlkommnas =) HEJ, LYSSNA! "CRAZY TECKNO BABE" heh.

men, kÀnnes det för att testa sÄ brukar dÀr finnas lite olika clip av min musik pÄ min zebox/awt. gillar man det sÄ Àr det kanske vÀrt att maila sÄ kan jag spotta ut lÀnkar till iaf fyra weblabel album. Gott vÀlkommnande hÀr! trevligt, god kvÀll =D

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.