Jump to content
Annons

Ny snubbe


f76 (oregistrerad)

Recommended Posts

f76 (oregistrerad)

Hej!

Så jag är en ny kille här som inte har gjort en enda låt.. har väl hittat på något elak låttext om polare någon gång då och då..´

Vill gärna lära mig dock... min enda nackdel är att jag är musikaliskt obegåvad så postar jag något mot förmodan lyssna på egen risk.

Ha det!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Härligt! Välkommen! Ser fram mot första alstret!! Börja med att läsa in en dikt vetja! 😆

var är nattvaktaren när man behöver han [ klevenhaus letar 😛 ]

EDIT: sorry, glömde av original postaren, ... välkommen 🙂

Redigerat av Kenny Klevenhaus
Link to comment
Dela på andra sajter

Sauron (oregistrerad)
Hej!

Så jag är en ny kille här som inte har gjort en enda låt.. har väl hittat på något elak låttext om polare någon gång då och då..´

Vill gärna lära mig dock... min enda nackdel är att jag är musikaliskt obegåvad så postar jag något mot förmodan lyssna på egen risk.

Ha det!

😆 Hääärligt, då vet jag att vi e iallafall 2 st här då. Jag är oxå musikaliskt obegåvad, men tycker det är kul att bjuda på sig själv. Tänker då på en skiva som jag gjorde och sålde 50 kr styck till mina jobbarpolare. På denna skiva gjorde jag allt som gick för att låta så kasst som möjligt. Snacka om succé. Tänk er mig en 39 årig stor grov buse sjunga duett med Sissel kjyrkjeböö i samma tonart. 😲 Fy fan va det blev lyckat. Skivan gick åt som smör och enligt rykten florerar den på DC++ oxå. :rolleyes:

Slutord:

Alltså, vi som e kass har oxå en framtid......

Link to comment
Dela på andra sajter

🙂  Hääärligt, då vet jag att vi e iallafall 2 st här då. Jag är oxå musikaliskt obegåvad, men tycker det är kul att bjuda på sig själv. Tänker då på en skiva som jag gjorde och sålde 50 kr styck till mina jobbarpolare. På denna skiva gjorde jag allt som gick för att låta så kasst som möjligt. Snacka om succé. Tänk er mig en 39 årig stor grov buse sjunga duett med Sissel kjyrkjeböö i samma tonart.  😄  Fy fan va det blev lyckat. Skivan gick åt som smör och enligt rykten florerar den på DC++ oxå.  :rolleyes:

Haha... det DÄR vill jag höra!! 😆 Har du det upplagt nånstans? Eller nån titel man kan söka efter på DC++ ?? 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Sauron (oregistrerad)
🙂  Hääärligt, då vet jag att vi e iallafall 2 st här då. Jag är oxå musikaliskt obegåvad, men tycker det är kul att bjuda på sig själv. Tänker då på en skiva som jag gjorde och sålde 50 kr styck till mina jobbarpolare. På denna skiva gjorde jag allt som gick för att låta så kasst som möjligt. Snacka om succé. Tänk er mig en 39 årig stor grov buse sjunga duett med Sissel kjyrkjeböö i samma tonart.  😄  Fy fan va det blev lyckat. Skivan gick åt som smör och enligt rykten florerar den på DC++ oxå.  :rolleyes:

Haha... det DÄR vill jag höra!! 😆 Har du det upplagt nånstans? Eller nån titel man kan söka efter på DC++ ?? 😲

Alright! Jag lägger upp nån låt på min server ikväll när jag kommer hem från jobbet... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

🙂  Hääärligt, då vet jag att vi e iallafall 2 st här då. Jag är oxå musikaliskt obegåvad, men tycker det är kul att bjuda på sig själv. Tänker då på en skiva som jag gjorde och sålde 50 kr styck till mina jobbarpolare. På denna skiva gjorde jag allt som gick för att låta så kasst som möjligt. Snacka om succé. Tänk er mig en 39 årig stor grov buse sjunga duett med Sissel kjyrkjeböö i samma tonart.  😄  Fy fan va det blev lyckat. Skivan gick åt som smör och enligt rykten florerar den på DC++ oxå.  :rolleyes:

Haha... det DÄR vill jag höra!! 😆 Har du det upplagt nånstans? Eller nån titel man kan söka efter på DC++ ?? 😲

me2 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Så jag är en ny kille här som inte har gjort en enda låt.. har väl hittat på något elak låttext om polare någon gång då och då..´

Vill gärna lära mig dock... min enda nackdel är att jag är musikaliskt obegåvad så postar jag något mot förmodan lyssna på egen risk.

Ha det!

Tjena och välkommen

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...